Detail kurzu

Marketing management v současné firmě pro současnou dobu

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto semináře se seznámíte s osvědčenými postupy při sestavování marketingové strategie, postavené na potřebách klientů a zároveň diferencované od nabídky konkurence.

Obsah kurzu

  • role marketingu v moderní firmě,
  • marketingový a komunikační mix,
  • činnosti spojené s marketingovým plánováním,
  • externí a interní analýzy marketingových příležitostí,
  • tvorba marketingových strategií,
  • kontrolní mechanizmy a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě,
  • marketingové trendy v současném tržním prostředí.

Cílová skupina

Neuvedeno

Poznámka k ceně

kód: 1822320 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 182232A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182232B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182232C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor