Detail kurzu

Značka, marketingová kultura a nové trendy

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto semináře se seznámíte s externí i interní komunikací značky a naučíte se techniky řízení zákaznické zkušenosti.

Obsah kurzu

  • jak se tvoří branding a firemní image,
  • motivace a identifikace týmu se značkou,
  • archetypy značky a její propojení s marketingovou komunikací,
  • řízení zákaznické zkušenosti napříč firmou.

Cílová skupina

Neuvedeno

Poznámka k ceně

kód: 1822350 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 182235A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182235B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182235C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor