Detail kurzu
Značka, marketingová kultura a nové trendy
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto semináře se seznámíte s externí i interní komunikací značky a naučíte se techniky řízení zákaznické zkušenosti.
Obsah kurzu
- jak se tvoří branding a firemní image,
- motivace a identifikace týmu se značkou,
- archetypy značky a její propojení s marketingovou komunikací,
- řízení zákaznické zkušenosti napříč firmou.
Cílová skupina
Neuvedeno
kód: 1822350 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 182235A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182235B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182235C - 12 206 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality