Detail kurzu

Telefon ve vašich službách

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Podíváme se společně na to, jak telefonát nejlépe využít a získat z něj více. Probereme situace, které v telefonátech řešíte právě vy. Naučíte se cíleně použít jednací styly pro konkrétní situace, zaměříme se na telefonát jako nástroj budování vztahů. Samozřejmě si prakticky procvičíte právě ty situace, které vám v praxi pomohou telefonovat efektivněji. Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.

Obsah kurzu

  • co je profesionální telefonická komunikace,
  • specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.),
  • efektivní práce s cílem telefonátu,
  • vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
  • naslouchání,
  • řízení průběhu telefonátu,
  • asertivita po telefonu,
  • nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.

Cílová skupina

Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asis­tentkám různých oddělení. Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.

Poznámka k ceně

kód: 1824880 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 182488A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182488B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182488C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor