Detail kurzu
Telefon ve vašich službách
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Podíváme se společně na to, jak telefonát nejlépe využít a získat z něj více. Probereme situace, které v telefonátech řešíte právě vy. Naučíte se cíleně použít jednací styly pro konkrétní situace, zaměříme se na telefonát jako nástroj budování vztahů. Samozřejmě si prakticky procvičíte právě ty situace, které vám v praxi pomohou telefonovat efektivněji. Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.
Obsah kurzu
- co je profesionální telefonická komunikace,
- specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.),
- efektivní práce s cílem telefonátu,
- vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
- naslouchání,
- řízení průběhu telefonátu,
- asertivita po telefonu,
- nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.
Cílová skupina
Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asistentkám různých oddělení. Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.
kód: 1824880 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 182488A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182488B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182488C - 12 206 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality