Detail kurzu

Profesionální prodejní dovednosti

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:

  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie – klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla – zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Akvizice nových klientů
  • Tipování zákazníka
  • Získej zákazníka v prvních 5 větách
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Rozpoznání kupních signálů
  • Co to je prodejní argument – prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Follow up – aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku

Obsah kurzu

Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:

  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie – klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla – zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Akvizice nových klientů
  • Tipování zákazníka
  • Získej zákazníka v prvních 5 větách
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Rozpoznání kupních signálů
  • Co to je prodejní argument – prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Follow up – aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor