Detail kurzu

KONFERENCE EMPLOYER BRANDING EXPERIENCE 2018

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Letošními řečníky budou lídři z velkých firem, kterým se i v dnešní době daří získávat ty správné lidi, zvyšovat jejich zapojení a snižovat počet těch, kteří odejdou. Přijďte si pro inspiraci od zkušených lídrů, kteří trpělivou prací krok za krokem budují značku.

Obsah kurzu

Zatímco někteří manažeři o budování značky zaměstnavatele jen mluví, naši řečníci vám ukážou, jak to dělají v praxi oni a jaké výsledky to přináší.

Moderátor konference: Petr Hovorka, BrandBakers.

8:00–9:00 – Registrace účastníků

9:00 –9:10 – Úvodní slovo

9:10–9:40 – BUDUJTE ZNAČKY, NE POTĚMKINOVY VESNICE Jiří Landa, BrandBakers Za těch šest let v Employer Brandingu jsem viděl a zažil ledacos. Řada věcí se mi nepovedla, něco snad i povedlo. Za největší prohru vždy vnímám spokojení se s pouhým lakováním věcí na růžovo. Prostě když přijdete do firmy, odkud lidi houfně prchají a management nemá chuť něco měnit a vy si říkáte, tak jim alespoň udělejme hezkou kampaň, naše firma to není. V BrandBakers jsme se zařekli, že tohle dělat nebudeme. A zjistili jsme, že v každé firmě se dá něco změnit. Pro nás je Employer Branding o tom, dělat z firem lepší zaměstnavatele. A to nejenom na plakátě.

9:40–10:10 – ZNAČKA ZAMĚSTNAVATELE ZA VŠECHNY PRACHY Pavel Puff, ČEZ U úspěšných a velkých firem se očekává, že jsou schopny na podporu svého image vynaložit miliony korun. Rozhoduje však množství utracených peněz o pozitivním vnímání značky zaměstnavatele? Jakou zkušenost jsme za osm let jejího budování získali a co je podle nás tím rozhodujícím faktorem pro dosažení úspěchu?

10:10–10:30 – Přestávka

10:30–11:00 – DOBRÝMI A SPOKOJENÝMI LIDMI VŠE ZAČÍNÁ Eliška Novotná, Ladislav Onderka, IKEA Ako buduje vzťahy so zamestnancami jedna z najväčších nábytkárskych firiem s pobočkami v Európe, Ázii, USA i Austrálii? Aká je rola organizačnej kultúry,hodnôta zamestnancov pri budovaní značky zamestnávateľa? Čo v IKEA znamená mať talent a aké ďalšie nástroje IKEA pri budovaní svojej značky využíva?

11:00–11:30 – JAK JSME SE DOSTALI OD WEBU K EMPLOYER BRANDINGU Gabriela Jakabová, Zuzana Flašková, Kentico Před dvěma lety jsme se rozhodli, že na náš starý kariérní web se už nedá dívat a potřebujeme zbrusu novou prezentaci. Co ale dál? Otázky se vynořovaly rychlostí blesku. Kdo jsme jako firma? V čem jsme jedineční? Jak o sobě chceme mluvit? Co nabízíme? Naštěstí jsme potkali Pábení. Společně jsme propluli hlubokými vodami Employer Brandingu bez zbytečného topení. A co víc, my jsme se v něm naučili i sami plavat. Jak to probíhalo, co všechno jsme se naučili a jak s tím dále pracujeme? To všechno vám rády povíme.

11:30–12:00 – Diskuzní panel

12:00–13:00 – Oběd

13:00–13:20 – Zahájení odpoledního programu

13:20–13:50 – NOVÉ MOŽNOSTI, NOVÝ STYL.#innogystyl Adam Polášek, Innogy Podělím se s vámi o to, jakou cestou jsme šli a hlavně– jakou cestou jdeme právě teď. S oblibou říkám, že innogy je velká holka a o holky je potřeba řádně pečovat. To platí i v rámci firemní kultury a employer brandu. Pokusím se předat praktické rady a tipy– jak na to jdeme, co vše využíváme a jak hledáme a někdy i nacházíme manévrovací prostor mezi korporátními procesy a změnami, které se následně snažíme přetavit do smysluplných aktivit dovnitř i ven. Zkrátka a dobře, příběh o tom, jak vzniká náš #innogystyl u více než 4.000 zaměstnanců v sedmi společnostech napříč ČR.

13:50–14:20 – JAK SE BUDUJE EMPLOYER BRAND S MINIMÁLNÍMI NÁKLADY? Marek Premus, Alza Náš Alza HR tým se soustředí na aktivity, které dokážeme měřit. Nechceme tzv. „vyhazovat peníze z okna“ a doufat, že tím zvýšíme povědomí o brandu. Nechceme věřit, že pomocí nějaké kampaně oslovíme ty nejlepší talenty na trhu. Potřebujeme si tím být co nejvíce jisti. Jak se soustředíme na kariérní stránky? Proč řešíme SEO, Google Analytics, A/B testování? Proč chceme všem kandidátům odpovídat maximálně do tří dnů? Jak používáme sociální sítě? Kde budeme za 3 roky? Podívejte se spolu se mnou na konkrétní čísla. Kariérní stránky (UX & Google Analytics). Inzeráty (SEO & A/B testování). Práce s kandidáty (rychlost, kvalita, metriky). Sociální sítě – performance OR branding (jak nim přistupujeme na HR v Alza).

14:20–14:50 – Přestávka

14:50–15:20 – KDYŽ HR RYBY PLAVOU PROTI FULL-TIME PROUDU Hana Štefanová, Pavla Králová, Atlas Copco Začali jsme u sebe. Teda spíš začaly. Nejdřív práce, potom dítě. A pak brzy zase práce. Postaru už to ale nešlo. Tak znovu a lépe. Flexibilně. Povíme vám o tom, jak se z náhody může stát užitečný trend pro celou firmu i základ dobré značky zaměstnavatele. Proč částečné úvazky vyžadují plnou dávku důvěry i zodpovědnosti a proč i korporace musí být flexibilní.

15:20–15:50 – DĚLEJ, CO TĚ BAVÍ Jiří Matějovský, Decathlon V Decathlonu věříme, že pokud u nás budou pracovat spokojení sportovci, budou své nadšení sdílet se svými zákazníky – sportovci, které to u nás bude bavit a budou se k nám rádi vracet. Toto je jedním z pilířů naší firemní kultury, která již více než 40 let přináší radost ze sportu lidem na celém světě. A ekonomické výsledky? Ty jsou jen nástrojem k rozhodování našich spoluhráčů.

15:50–16:20 – Diskuzní panel

16:20–16:30 – Závěrečné slovo

16:30 – ??:?? – NETWORKING Všichni účastníci konference

Cílová skupina

Naše akce je pro všechny, kteří chtějí prostřednictvím značky zaměstnavatele budovat lepší firemní kulturu, nabírat do firmy ty nejlepší lidi, zvyšovat jejich míru zapojení a minimalizovat jejich fluktuaci.

Poznámka k ceně

kód: 1822400 - 6 990 Kč + DPH Základní cena, kód: 182240A - 13 281 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182240B - 18 873 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182240C - 23 766 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor