Detail kurzu
Jednáme s klientem po telefonu
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto semináře:
- se naučíte správné komunikační postupy,
- pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
- zjistíte jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem,
- pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat,
- začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.
Obsah kurzu
- struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,
- komunikační úrovně a komunikační bloky,
- ledovec zákaznické motivace,
- zlatá pravidla telefonování,
- typy otázek a jejich prezentace klientovi,
- na co si dát v rozhovoru pozor,
- námitky a jak s nimi pracovat,
- typologie klientů,
- komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.
Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
- jak obchodovat po telefonu,
- jak po telefonu zaujmout,
- sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
- práce s doporučením.
Cílová skupina
Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj: ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu. Je určen pro začínající a mirně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalit a najít nové cesty v komunikaci navenek.
kód: 1824290 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 182429A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182429B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182429C - 12 886 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality