Detail kurzu

Základy marketingu pro nemarketéry

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Zorientujete se v oblasti marketingu a najdete relevantní spojení s vlastní specializací. Při semináři bude maximálně simulováno skutečné prostředí a situace, ve kterých se marketingové znalosti využívají. Seminář je intenzivní a vysoce interaktivní.

Obsah kurzu

  • jaké jsou principy marketingu a jak je aplikovat na podmínky praxe účastníka,
  • jak se liší obchod, prodej – marketing a branding,
  • specifika marketingu v konkrétním oboru účastníka,
  • zákazník a trh,
  • profil zákazníků a jejich segmentace – potřeby, přání, poptávka,
  • jak se dělá mapování konkurence,
  • co obsahuje marketingový mix a marketingová komunikace,
  • jak si udržet stávající zákazníky a přitahovat nové,
  • koncept značky,
  • firemní identita, kultura a komunikace,
  • jak pracovat se značkou v každodenní komunikaci písemné, osobní, telefonické, mailové,
  • realita a její vnímání zákazníkem, firemní image,
  • marketingový plán,
  • jak budovat marketingovou kulturu,
  • aplikace marketingového chování napříč organizací.

Cílová skupina

Určeno všem, kteří pracují mimo marketingové oddělení, ale pro svoji práci se potřebují orientovat v základních marketingových postupech.

Poznámka k ceně

kód: 1825860 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 182586A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182586B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182586C - 12 886 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor