Detail kurzu
Negociace po telefonu – jak dobře zvládnout různé typy telefonátů
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery. Podíváme se společně na to, jak telefonát nejlépe využít a získat z něj více. Probereme společně situace, které v telefonátech řešíte právě vy. Naučíte se cíleně použít jednací styly pro konkrétní situace. Zaměříme se na telefonát jako na nástroj budování vztahů. A samozřejmě si procvičíte ty situace, které vám v praxi pomohou telefonovat efektivněji.
Obsah kurzu
- co je profesionální telefonická komunikace,
- specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.),
- efektivní práce s cílem telefonátu,
- vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
- naslouchání,
- řízení průběhu telefonátu,
- asertivita po telefonu,
- nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.
Cílová skupina
Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asistentkám různých oddělení. Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.
kód: 1824310 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 182431A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182431B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182431C - 12 886 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz