Detail kurzu
Prodej jako profese aneb jak být stále lepší
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Větší část semináře je věnována interaktivní formě práce s propracovanou metodikou – praktické nácviky, testy a skupinové diskuze.
Obsah kurzu
- jak se prezentovat, abychom získali klientův zájem o schůzku,
- specifika telefonické komunikace a jak si s nimi poradit,
- trénink obchodních dovedností a technik obchodu „tváří v tvář“,
- práce s vlastními silnými i slabými stránkami v komunikaci s klientem,
- jak obstát v komunikaci s různými typy klientů a adekvátně reagovat na jejich námitky,
- jak odhadnout klienta a jak zjistit jeho potřeby,
- parametry dobré nabídky a jak takovou nabídku připravit,
- trénik postupů jak zaujmout, prosadit myšlenku a procvičit se v argumentaci vůči různým typům klientů,
- jak úspěšně dojít k cíli a poslední fázi – uzavření obchodu.
Lektorka má letité zkušenosti s prodejem a vedením prodejních týmů.
Cílová skupina
Určeno obchodníkům i těm, kteří v rámci výkonu své pozice potřebují umění předložit klientovi tu správnou nabídku
kód: 1825940 - 4 120 Kč + DPH Základní cena, kód: 182594A - 7 828 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182594B - 11 124 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182594C - 14 008 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality