Detail kurzu

Prodej jako profese aneb jak být stále lepší

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Větší část semináře je věnována interaktivní formě práce s propracovanou metodikou – praktické nácviky, testy a skupinové diskuze.

Obsah kurzu

  • jak se prezentovat, abychom získali klientův zájem o schůzku,
  • specifika telefonické komunikace a jak si s nimi poradit,
  • trénink obchodních dovedností a technik obchodu „tváří v tvář“,
  • práce s vlastními silnými i slabými stránkami v komunikaci s klientem,
  • jak obstát v komunikaci s různými typy klientů a adekvátně reagovat na jejich námitky,
  • jak odhadnout klienta a jak zjistit jeho potřeby,
  • parametry dobré nabídky a jak takovou nabídku připravit,
  • trénik postupů jak zaujmout, prosadit myšlenku a procvičit se v argumentaci vůči různým typům klientů,
  • jak úspěšně dojít k cíli a poslední fázi – uzavření obchodu.

Lektorka má letité zkušenosti s prodejem a vedením prodejních týmů.

Cílová skupina

Určeno obchodníkům i těm, kteří v rámci výkonu své pozice potřebují umění předložit klientovi tu správnou nabídku

Poznámka k ceně

kód: 1825940 - 4 120 Kč + DPH Základní cena, kód: 182594A - 7 828 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182594B - 11 124 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182594C - 14 008 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor