Detail kurzu
Základy profesionality a psychohygieny do kanceláře
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Udržet si v dnešní době – pod tíhou tlaku – profesionální,
bezchybný výkon a zároveň zdravý rozum, je složité v jakékoliv oblasti.
Pojďme se společně zaměřit na obě části – jak podávání kvalitního
výstupu v oblasti písemné, telefonické i osobní komunikaci, tak
i nastavení preventivních mechanismů působících jako obrana před tlakem
okolí.
Důležitost nastavení rovnováhy v pracovní i osobní rovině v povolání
je nesporná. Bohužel – návod k ní zpravidla po přijetí do práce
nedostáváme. Společně se podíváme na možnosti, které zvýší nejen
kvalitu Vaší práce, ale i Vaše fungování v práci, pracovním kolektivu,
či kontaktu i mimo práci.
Obsah semináře:
Jak správně komunikovat – kdo je naše okolí, jaké má požadavky. Jak přizpůsobit formu komunikace – písemné, telefonické i osobní k naplnění oboustranné spokojenosti a profesní bezchybnosti (asertivně, gramaticky správně a prozákaznicky)
Jak pracovat s úsměvem a pozitivně působit na své okolí – základy pozitivního myšlení v práci i soukromí
Práce se stresem – jaké stresory působí na náš pracovní, osobní výkon, jak s nimi pracovat, zdravá životospráva
Jednoduché relaxační techniky a mindfulness do kanceláře – jak se za krátký čas uvolnit, zpřítomnit a získat psychické síly zpět
Forma: Prezenční, workshop, skupinová diskuze,
individuální a skupinová práce, praktický nácvik.
Cílovou skupinou jsou všichni lidé bez rozdílu věku,
kteří komunikují osobně, písemně a telefonicky s klienty, případně
s veřejností. Pracují na administrativních pozicích a jsou vystaveni
zvýšené psychické zátěži v osobním či pracovním životě, uvědomují
si závažnost dopadů stresu na své zdraví a chtějí využít nekonvenční
způsob řešení stresu.
Obsah kurzu
Udržet si v dnešní době – pod tíhou tlaku – profesionální,
bezchybný výkon a zároveň zdravý rozum, je složité v jakékoliv oblasti.
Pojďme se společně zaměřit na obě části – jak podávání kvalitního
výstupu v oblasti písemné, telefonické i osobní komunikaci, tak
i nastavení preventivních mechanismů působících jako obrana před tlakem
okolí.
Důležitost nastavení rovnováhy v pracovní i osobní rovině v povolání
je nesporná. Bohužel – návod k ní zpravidla po přijetí do práce
nedostáváme. Společně se podíváme na možnosti, které zvýší nejen
kvalitu Vaší práce, ale i Vaše fungování v práci, pracovním kolektivu,
či kontaktu i mimo práci.
Obsah semináře:
Jak správně komunikovat – kdo je naše okolí, jaké má požadavky. Jak přizpůsobit formu komunikace – písemné, telefonické i osobní k naplnění oboustranné spokojenosti a profesní bezchybnosti (asertivně, gramaticky správně a prozákaznicky)
Jak pracovat s úsměvem a pozitivně působit na své okolí – základy pozitivního myšlení v práci i soukromí
Práce se stresem – jaké stresory působí na náš pracovní, osobní výkon, jak s nimi pracovat, zdravá životospráva
Jednoduché relaxační techniky a mindfulness do kanceláře – jak se za krátký čas uvolnit, zpřítomnit a získat psychické síly zpět
Forma: Prezenční, workshop, skupinová diskuze,
individuální a skupinová práce, praktický nácvik.
Cílovou skupinou jsou všichni lidé bez rozdílu věku,
kteří komunikují osobně, písemně a telefonicky s klienty, případně
s veřejností. Pracují na administrativních pozicích a jsou vystaveni
zvýšené psychické zátěži v osobním či pracovním životě, uvědomují
si závažnost dopadů stresu na své zdraví a chtějí využít nekonvenční
způsob řešení stresu.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality