Detail kurzu

Základy profesionality a psychohygieny do kanceláře

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Udržet si v dnešní době – pod tíhou tlaku – profesionální, bezchybný výkon a zároveň zdravý rozum, je složité v jakékoliv oblasti. Pojďme se společně zaměřit na obě části – jak podávání kvalitního výstupu v oblasti písemné, telefonické i osobní komunikaci, tak i nastavení preventivních mechanismů působících jako obrana před tlakem okolí.
Důležitost nastavení rovnováhy v pracovní i osobní rovině v povolání je nesporná. Bohužel – návod k ní zpravidla po přijetí do práce nedostáváme. Společně se podíváme na možnosti, které zvýší nejen kvalitu Vaší práce, ale i Vaše fungování v práci, pracovním kolektivu, či kontaktu i mimo práci.
Obsah semináře:

Jak správně komunikovat – kdo je naše okolí, jaké má požadavky. Jak přizpůsobit formu komunikace – písemné, telefonické i osobní k naplnění oboustranné spokojenosti a profesní bezchybnosti (asertivně, gramaticky správně a prozákaznicky)

Jak pracovat s úsměvem a pozitivně působit na své okolí – základy pozitivního myšlení v práci i soukromí

Práce se stresem – jaké stresory působí na náš pracovní, osobní výkon, jak s nimi pracovat, zdravá životospráva

Jednoduché relaxační techniky a mindfulness do kanceláře – jak se za krátký čas uvolnit, zpřítomnit a získat psychické síly zpět

Forma: Prezenční, workshop, skupinová diskuze, individuální a skupinová práce, praktický nácvik.
Cílovou skupinou jsou všichni lidé bez rozdílu věku, kteří komunikují osobně, písemně a telefonicky s klienty, případně s veřejností. Pracují na administrativních pozicích a jsou vystaveni zvýšené psychické zátěži v osobním či pracovním životě, uvědomují si závažnost dopadů stresu na své zdraví a chtějí využít nekonvenční způsob řešení stresu.

Obsah kurzu

Udržet si v dnešní době – pod tíhou tlaku – profesionální, bezchybný výkon a zároveň zdravý rozum, je složité v jakékoliv oblasti. Pojďme se společně zaměřit na obě části – jak podávání kvalitního výstupu v oblasti písemné, telefonické i osobní komunikaci, tak i nastavení preventivních mechanismů působících jako obrana před tlakem okolí.
Důležitost nastavení rovnováhy v pracovní i osobní rovině v povolání je nesporná. Bohužel – návod k ní zpravidla po přijetí do práce nedostáváme. Společně se podíváme na možnosti, které zvýší nejen kvalitu Vaší práce, ale i Vaše fungování v práci, pracovním kolektivu, či kontaktu i mimo práci.
Obsah semináře:

Jak správně komunikovat – kdo je naše okolí, jaké má požadavky. Jak přizpůsobit formu komunikace – písemné, telefonické i osobní k naplnění oboustranné spokojenosti a profesní bezchybnosti (asertivně, gramaticky správně a prozákaznicky)

Jak pracovat s úsměvem a pozitivně působit na své okolí – základy pozitivního myšlení v práci i soukromí

Práce se stresem – jaké stresory působí na náš pracovní, osobní výkon, jak s nimi pracovat, zdravá životospráva

Jednoduché relaxační techniky a mindfulness do kanceláře – jak se za krátký čas uvolnit, zpřítomnit a získat psychické síly zpět

Forma: Prezenční, workshop, skupinová diskuze, individuální a skupinová práce, praktický nácvik.
Cílovou skupinou jsou všichni lidé bez rozdílu věku, kteří komunikují osobně, písemně a telefonicky s klienty, případně s veřejností. Pracují na administrativních pozicích a jsou vystaveni zvýšené psychické zátěži v osobním či pracovním životě, uvědomují si závažnost dopadů stresu na své zdraví a chtějí využít nekonvenční způsob řešení stresu.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor