Detail kurzu
E-mail marketing – jak dobře oslovit klienty
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Na semináři se naučíte efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie vaší firmy. Budete vědět, jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jaké benefity Vám může e-mail marketing přinést a jak je změřit.
Obsah kurzu
- současné teorie digitálního marketingu,
- nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle,
- význam e-mail marketingu a současné trendy
Jak úspěšně začít:
- marketingový a mediální plán,
- výběr platformy,
- příprava obsahu – listy, šablony, kampaně,
- proces rozesílky
Segmentace, personalizace, automatizace:
- segmentace dle geolokálních a procesních hledisek,
- personalizace dle jména či zájmů, podmíněný obsah,
- základní druhy automatizací a jejich nastavení
Analytika:
- jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň,
- jaké si zvolit cíle a které informace nás zajímají,
- co sledovat, značkovat a vyhodnocovat v Google Analytics
Závěrem:
- kde bude e-mail marketing za 5 let – trendy, výhledy
- seznam doporučené literatury a studijních materiálů
Cílová skupina
Pro pracovníky marketingových a obchodních oddělení, pro majitele společnosti.
kód: 1825580 - 3 750 Kč + DPH Základní cena, kód: 182558A - 7 125 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182558B - 10 125 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182558C - 12 750 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality