Detail kurzu

E-mail marketing – jak dobře oslovit klienty

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Na semináři se naučíte efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie vaší firmy. Budete vědět, jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jaké benefity Vám může e-mail marketing přinést a jak je změřit.

Obsah kurzu

  • současné teorie digitálního marketingu,
  • nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle,
  • význam e-mail marketingu a současné trendy

Jak úspěšně začít:

  • marketingový a mediální plán,
  • výběr platformy,
  • příprava obsahu – listy, šablony, kampaně,
  • proces rozesílky

Segmentace, personalizace, automatizace:

  • segmentace dle geolokálních a procesních hledisek,
  • personalizace dle jména či zájmů, podmíněný obsah,
  • základní druhy automatizací a jejich nastavení

Analytika:

  • jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň,
  • jaké si zvolit cíle a které informace nás zajímají,
  • co sledovat, značkovat a vyhodnocovat v Google Analytics

Závěrem:

  • kde bude e-mail marketing za 5 let – trendy, výhledy
  • seznam doporučené literatury a studijních materiálů

Cílová skupina

Pro pracovníky marketingových a obchodních oddělení, pro majitele společnosti.

Poznámka k ceně

kód: 1825580 - 3 750 Kč + DPH Základní cena, kód: 182558A - 7 125 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182558B - 10 125 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 182558C - 12 750 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor