Detail kurzu
Jak zvládat manipulaci při prodeji a nákupu - Praha
Albisa s.r.o.
Popis kurzu
** Cílem školení je zlepšit schopnost odolávat manipulaci při obchodních rozhovorech. **
Velká část školení se věnuje tréninku modelových situací, diskusi, analýze emocí a hledání úspěšných řešení na předpřipravených příkladech z praxe.
Obsah kurzu
Prodáváte nějaké produkty? Nakupujete zboží a služby? Stává se vám, že vás obchodní partneři „zaženou do kouta?“ Obchodní jednání jsou oblíbeným místem pro manipulaci, s pomocí ktoré se jeden z partnerů snaží získat neoprávněné výhody na úkor druhého.
Zmanipulovaný člověk se cítí nepříjemně – buď manipulaci podlehne a udělá něco, co by za běžných okolností neudělal. Nebo manipulaci odmítne, za co si vyslouží výčitky a obvinění od manipulátora, takže se stejně cítí nepříjemně.
Jak zvládat manipulaci a zachovat si při tom dobrou náladu?
Pochopením psychologických mechanismů, které fungují při manipulaci, získáte návod na úspěšnou obranu před manipulací a jasnou hlavu bez výčitek.
Témata školení:
- Jaký je rozdíl mezi manipulací, motivací a přesvědčováním.
- Role emocí při manipulaci lidí.
- Různé typy manipulace, manipulativní hry.
- Manipulativní metody a taktiky.
- Šest zásad při zvládání manipulativního chování.
- Komunikační nástroje na zvládání manipulace.
- Věcná odolnost při manipulaci.
- 4 typy psychologické manipulace.
- Nácvik zvládání různých typů manipulace.
Cílová skupina
Manažeři, obchodníci, podnikatelé, zájemci o osobní rozvoj,
SLEVA 30% při platbě před uzávěrkou 14 dní před školením. Termín školení ještě nebyl určen? Přihlaste se předběžně již nyní, po vyhlášení termínu Vás zkontaktujeme.
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality