Detail kurzu

Jak zvládat manipulaci při prodeji a nákupu - Praha

Albisa s.r.o.

Popis kurzu

** Cílem školení je zlepšit schopnost odolávat manipulaci při obchodních rozhovorech. **

Velká část školení se věnuje tréninku modelových situací, diskusi, analýze emocí a hledání úspěšných řešení na předpřipravených příkladech z praxe.

Obsah kurzu

Prodáváte nějaké produkty? Nakupujete zboží a služby? Stává se vám, že vás obchodní partneři „zaženou do kouta?“ Obchodní jednání jsou oblíbeným místem pro manipulaci, s pomocí ktoré se jeden z partnerů snaží získat neoprávněné výhody na úkor druhého.

Zmanipulovaný člověk se cítí nepříjemně – buď manipulaci podlehne a udělá něco, co by za běžných okolností neudělal. Nebo manipulaci odmítne, za co si vyslouží výčitky a obvinění od manipulátora, takže se stejně cítí nepříjemně.  

Jak zvládat manipulaci a zachovat si při tom dobrou náladu?

Pochopením psychologických mechanismů, které fungují při manipulaci, získáte návod na úspěšnou obranu před manipulací a jasnou hlavu bez výčitek.  

Témata školení:

  • Jaký je rozdíl mezi manipulací, motivací a přesvědčováním.
  • Role emocí při manipulaci lidí.
  • Různé typy manipulace, manipulativní hry.
  • Manipulativní metody a taktiky.
  • Šest zásad při zvládání manipulativního chování.
  • Komunikační nástroje na zvládání manipulace.
  • Věcná odolnost při manipulaci.
  • 4 typy psychologické manipulace.
  • Nácvik zvládání různých typů manipulace.

Cílová skupina

Manažeři, obchodníci, podnikatelé, zájemci o osobní rozvoj,

Certifikát Certifikát spoločnosti Albisa o absolvovaní kurzu. Poznámka k ceně

SLEVA 30% při platbě před uzávěrkou 14 dní před školením. Termín školení ještě nebyl určen? Přihlaste se předběžně již nyní, po vyhlášení termínu Vás zkontaktujeme.

Hodnocení




Organizátor