Detail kurzu
PROFESIONÁLNÍ CHOD RECEPCE, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro pracovnice a pracovníky recepce a sekretariátu, kteří reprezentují společnost navenek i uvnitř.
Cíl:
- Naučit se profesionálně reprezentovat společnost pomocí konkrétního chování a oblékání
- Dozvědět se, co vše ovlivňuje první dojem a co může návštěva vnímat při návštěvě recepce a sekretariátu
- Osvojit si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
Obsah:
- Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
- Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
- Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
- Vnímání recepce/sekretariátu návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
- Zásady oblékání jako formy reprezentace společnosti
- Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
Metody výuky: Interaktivní seminář, skupinové práce, praktické procvičování, diskuze, výklad, zpětná vazba od lektorky i účastníků kurzu.
Cílová skupina
Logistika – řízení nákupu a zásobování
Poznámka k ceně
4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality