Detail kurzu

INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“
Jonas Ridderstrale

Zaměstnanci zásadním způsobem vytváří pověst firmy – jak to dostat pod kontrolu a vytvářet skutečně dobré jméno firmy? Právě HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat jméno značky a firmy. HR marketing umožní také výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály. Komplexní HR marketing umožní také zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce. A ve výsledku to má samozřejmě vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!

Určeno pro

  • Pracovníky HR oddělení a personalisty
  • Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci

Cíl:

  • Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
  • Pochopíte roli nových technologií v on-line komunikaci
  • Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
  • Uvidíte, že HR marketing pomáhá Integrované marketingové komunikaci značky
  • Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu

Obsah:

  • Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
  • Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
  • Jakou máte marketingovou strategii pro personalistiku?
  • Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
  • Chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak hledá uchazeč práci
  • Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah
  • Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
  • Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců
  • Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
  • Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy
  • Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
  • Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty

Metody výuky: Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.

Cílová skupina

Personalistika

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor