Detail kurzu

ITIL Service Strategy + certifikační zkouška

GOPAS, a.s.

Popis kurzu

Service strategy je první fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je zvážit všechny aspekty požadavků na novou IT službu na změnu v existující službě v souladu s obchodní i IT strategií. V rámci této fáze je potřeba zajistit funkční i nefunkční požadavky na danou IT službu, zvážit službu v kontextu celého portfolia poskytovaných služeb, posoudit potřebné zdroje a vyhodnotit finanční náročnost. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

Cílová skupina

Cílová skupina je popsána v položce Cíl kurzu.

Kontaktní osoba

Klientský servis
+420 234 064 900-3
info@gopas.cz

Hodnocení




Organizátor