Detail kurzu

Práce s emocemi v manažerské praxi

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Od dobrého manažera se očekává téměř nemožné. Manažer musí výborně ovládat své řemeslo i dobře vést své podřízené. Měl by si udržet otevřenost k představám svých zákazníků, vnímavost k potřebám svých podřízených a to vše úspěšně sladit s požadavky vedení firmy. V mnoha situacích tak čelí protichůdným přáním, které provázejí silné emoce.

Obsah kurzu

  • jak komunikovat emočně zabarvené informace: nepříjemné zprávy, kritiku apod.,
  • jak nejvhodněji reagovat na pracovní chyby,
  • produktivní oceňování, pochvala a hodnocení,
  • jak reagovat na podřízeného v záchvatu vzteku – praktické nácviky,
  • komunikace s podřízeným v dlouhodobé emoční nepohodě provázené smutkem a dlouhodobým poklesem výkonu,
  • jak jako manažer nepodlehnout negativním emocím a stresu v personálně komplikovaných situacích,
  • jednání s týmem v období změn ve firmě,
  • co je míněno pojmem emoční kultura a v čem je pro manažera výhodné, aby ji u svých podřízených podporoval a pěstoval.

Seminář je veden prakticky – teoretická doporučení budou vždy doplněna nácvikem komunikace v konkrétních emočně zátěžových situacích.

Cílová skupina

Seminář je určen všem manažerským pozicím.

Poznámka k ceně

kód: 1922010 - 3 790 Kč + DPH Základní cena, kód: 192201A - 7 201 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192201B - 10 233 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192201C - 12 886 Kč + D

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor