Detail kurzu

Jak řešit krizové situace ve vyjednávání

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Během semináře se naučíte rozvíjet a upevnit své dovednosti ve vyjednávání. Poradíme vám, jak se dobře připravit na náročná jednání. Porozumíte způsobům zvládání krizových situací v jednotlivých částech vyjednávání. Budete se umět pohnout z „mrtvého bodu", naučíme vás se vypořádat s různými situacemi ve vyjednávání – námitkami, nesouhlasem, nátlakem, manipulací. Intenzivně budeme trénovat strategie a taktiky na vlastních situacích a názorně si ukážeme, jak účinně využívat vlastní styl vyjednávání.

Obsah kurzu

  • jak vznikají krizové situace,
  • námitky – pokročilé rozdělení,
  • reakce na námitky – postupy a metody,
  • fáze řešení námitek,
  • poznání taktik a manévrů druhé strany,
  • rozpoznání signálů nátlaku a nastupující krizové situace,
  • účinné metody eliminace nátlakových taktik,
  • využití asertivity ve vyjednávání,
  • efektivní metoda BATNA (Best Alternative To a Negotiated Agreement),
  • psychická připravenost,
  • zvládání stresu při vyjednávání,
  • práce s vlastním stresem.

Seminář je veden intenzívní formou. Řešení modelových situací, hraní rolí, diskuze, rozbor situací.

Cílová skupina

Všem zaměstnancům, kteří ke své práci potřebují umět profesionálně zvládat nepříjemné a krizové situace v komunikaci s klienty.

Poznámka k ceně

kód: 1920870 - 7 190 Kč + DPH Základní cena, kód: 192087A - 13 661 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192087B - 19 413 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192087C - 24 446 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor