Detail kurzu
Moderní Public Relations – manuál komunikace s médii
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Zorientujete se v základech budování vztahů s médii, odnesete si vlastní „PR manuál“ a budete vědět, jak připravovat tiskové zprávy a další akce pro média.
Obsah kurzu
- nástroje a postupy PR,
- Public Relations a jeho místo v marketingovém mixu,
- postupy dobré tvorby tiskové informace: formy a techniky, práce s tématem,
- co média vlastně chtějí: struktura a specifika sdělovacích prostředků,
- tisková oprava, omluva – ano či ne – pokud ano, kdy a jak?
- kdy jsou třeba služby agentury a jak si vhodnou agenturu vybrat,
- když přijde krize – hlavní principy zvládání nenadálých situací,
- média a právo,
- úvod do monitoringu médií.
Cílová skupina
Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii. Týká se to tedy především začínajích kolegů „píáristů“ z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí. Seminář je prostě pro všechny, kteří chtějí porozumět práci v oblasti PR.
kód: 1921720 - 3 890 Kč + DPH Základní cena, kód: 192172A - 7 391 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192172B - 10 503 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192172C - 13 226 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality