Detail kurzu
Kurz profesionální zdvořilosti pro pracovníky retailu
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu semináře natrénujete aktivní a přitom zdvořilou komunikaci se zákazníkem. Budete umět prezentovat kvalitu vašeho zboží a profesionálně reagovat na dotazy zákazníka. Natrénujete profesionální a vstřícné řešení různých problematických situací. Odnesete si poznatky, jak vytvářet přátelskou atmosféru, aby se zákazníci do vaší prodejny opakovaně vraceli.
Obsah kurzu
- obsluha prodejny – první osoba, která v očích zákazníka reprezentuje celou fimu: první dojem,
- základy komunikace – vhodné uvítací fráze,
- komunikace s různými druhy zákazníků – řešení konfliktů:
- jak předejít nedorozumění a následné frustraci zákazníka,
- umění přesně se zeptat na přání zákazníka (zákazník není specialistou, proto přišel do vašeho obchodu…),
- nejčastější obtížné situace: naštvaný zákazník, prudič…,
- submisivní zákazník (nedokáže přesně vyjádřit, co vlastně chce),
- zákazník vyžadující neustálou pozornost,
- naštvaný zákazník, jehož zloba však nesouvisí s vaším obchodem,
- prevence nejčastějších chyb v komunikaci obsluhy prodejny:
- chyby při reklamacích,
- komunikace obsluhy prodejny mezi sebou (jako by tam zákazník nebyl),
- pomlouvání zaměstnavatele nebo kvality zboží,
- vyřizování osobních hovorů,
- absence rozloučení se zákazníkem.
- jak zákazníkovi nabídnout radu, osobní zkušenost s výrobky,
- jak řešit problémy zákazníka,
- psychohygiena aneb jak si dlouhodobě udržet vstřícný přístup.
Cílová skupina
Neuvedeno
kód: 1922420 - 9 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 192242A - 17 841 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192242B - 25 353 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 192242C - 31 926 Kč +
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality