Detail kurzu

Provozní standardy - jednodenní

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Seminář oživí účastníkům kurzu znalosti vztahující se ke všem standardům číslo 11 – 15, včetně jejich provázanosti se standardy personálními a procedurálními. Každý standard bude rozebrán teoreticky a poté si tvorbu standardu budou zkoušet účastníci prakticky ve skupinách. Prostor bude věnován i zkrácené tvorbě vnitřních pravidel a směrnic, které by měly pracovníkům pomoct např. v komunikaci s klienty a s vedením, se sebereflexí, atd. Důraz bude věnován hlavně standardům č. 11, 12, 14 a 15. Ve standardu č. 11 a 12 ukážeme provázanost se standardem č.1. Skupinově probereme příklady dobré praxe. Co např. posyktuje ideální pobytová služba – jakou má nabídku služeb, kdy a kde lze služby čerpat, jaké cílové skupině osob je určena a za jakých podmínek a pravidel je poskytována, včetně toho proč. Skupinově se zamyslíme nad cíly organizace a zda jich zařízení dosahuje. Ve standardu č. 14. rozebereme druhy nouzových a havarijních situací – jejich analýzu, prevenci a řešení. V rámci standardu č. 15 budou rozebrány možnosti, jak efektivně zvyšovat kvalitu sociální služby. Účastníci si vyzkouší techniky asertivního rozhovoru s rodinnými příslušníky a nacvičí si efektivní vedení případové porady.

Obsah kurzu

Seminář oživí účastníkům kurzu znalosti vztahující se ke všem standardům číslo 11 – 15, včetně jejich provázanosti se standardy personálními a procedurálními. Každý standard bude rozebrán teoreticky a poté si tvorbu standardu budou zkoušet účastníci prakticky ve skupinách. Prostor bude věnován i zkrácené tvorbě vnitřních pravidel a směrnic, které by měly pracovníkům pomoct např. v komunikaci s klienty a s vedením, se sebereflexí, atd. Důraz bude věnován hlavně standardům č. 11, 12, 14 a 15. Ve standardu č. 11 a 12 ukážeme provázanost se standardem č.1. Skupinově probereme příklady dobré praxe. Co např. posyktuje ideální pobytová služba – jakou má nabídku služeb, kdy a kde lze služby čerpat, jaké cílové skupině osob je určena a za jakých podmínek a pravidel je poskytována, včetně toho proč. Skupinově se zamyslíme nad cíly organizace a zda jich zařízení dosahuje. Ve standardu č. 14. rozebereme druhy nouzových a havarijních situací – jejich analýzu, prevenci a řešení. V rámci standardu č. 15 budou rozebrány možnosti, jak efektivně zvyšovat kvalitu sociální služby. Účastníci si vyzkouší techniky asertivního rozhovoru s rodinnými příslušníky a nacvičí si efektivní vedení případové porady.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor