Detail kurzu

Corporate Social Responsibility a Manažerská etika

Fakulta managementu a ekonomiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Popis kurzu

Kurz poskytne ucelené poznatky o konceptu CSR (Corporate Social Responsibility – společenská odpovědnost organizace) a o manažerské etice, jenž s konceptem úzce souvisí. Jedná se o nástroje, které jsou důležitým výchozím předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání a přináší prospěch podniku i celé společnosti. Účastníci kurzu se seznámí s obsahem a základními pojmy z oblasti manažerské etiky a společensky odpovědného podnikání. V rámci kurzu budou účastníci upozorněni na nebezpečí, které přináší absence etiky v mezilidských vztazích na pracovišti a ve společnosti, která se manifestuje konzumním myšlením a jednáním.

Obsah kurzu

1. den

  • Definice manažerské etiky a CSR.
  • Proč se chovat společensky odpovědně.
  • Co přináší CSR organizacím.
  • Nástroje etického a společensky odpovědného chování.
  • Rozhodování etických dilemat.
  • Prolínání s firemní kulturou.
  • Tři základní pilíře CSR – ekonomický, environmentální a sociální.

2. den

  • Společenská odpovědnost Tomáše Bati a jeho odkaz.
  • Řešení případové studie.
  • CSR v mezinárodním, národním kontextu – trvale udržitelný rozvoj.
  • Zpráva o CSR.
  • Základní kroky k vytvoření CSR zprávy.
  • Hodnocení CSR.
  • Současná situace a praxe v oblasti manažerské etiky a společenské odpovědnosti.
  • Konzumní společnost.

Cílová skupina

Kurz je určen všem manažerům, podnikatelům, odborným pracovníkům, kteří mají zájem seznámit se s problematikou manažerské etiky a společenské odpovědnosti organizací.

Poznámka k ceně

množstevní slevy, sleva pro studenty a absolventy FaME UTB ve Zlíně

Kontaktní osoba

Ing. Lucie Tomancová, Ph.D.
+420 576 038 009
tomancova@fame.utb.cz

Hodnocení




Organizátor