Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

top

ITIL V3 Continual Service Improvement

24.10.2016 - 26.10.2016

Praha

27 060 Kč

32 743 Kč s DPH

Nezávazně objednat

Kurz pro veřejnost

Termíny konání

24.10 - 26.10.2016

Cena

Cena bez DPH
27 060 Kč
Cena s 21% DPH
32 743 Kč s DPH
Poznámka k ceně
1122 EUR

Kurz na míru (vnitropodnikový kurz)

Kurz je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.

Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.

Doporučený rozsah 3 dny

Obsah kurzu

Cíl kurzu

Toto školení vede nejenom k získání samostatné kvalifikace pro oblast Continual Service Improvement (průběžné zlepšování služby), avšak je zároveň jedním z modulů životního cyklu vedoucích k získání kvalifikace odborné úrovně ITIL Expert. Školení se zabývá všemi aspekty oblasti Continual Service Improvement a vychází z manuálu ITIL V3.

Součástí školení je formální přezkoušení (komplexní přezkoušení bez možnosti použití učebnic formou multiple-choice s osmi otázkami, na které je třeba odpovědět v čase 90 minut; pro úspěšné vykonání zkoušky musí studenti dosáhnout 70% správnosti odpovědí). Uvedená cena neobsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

Cílová skupina

  • The main target group for the ITIL Intermediate Qualification: Continual Service Improvement includes, but is not restricted to, CIOs, CTOs, managers, supervisory staff, team leaders, designers, architects, planners, IT consultants, IT audit managers, IT security managers, service test managers and ITSM trainers.
  • IT professionals working within or about to enter a Continual Service Improvement environment and requiring a detailed understanding of the processes, functions and activities involved
  • Individuals seeking the ITIL Expert in IT Service Management for which this qualification is one of the prerequisite modules

Obsahová náplň

Following the completion of this course, the candidate will know:

  • The importance of Service Management as a Practice concept and Continual Service Improvement Principals, Purpose and Objective
  • How all processes in ITIL Continual Service Improvement interact with other Service Lifecycle Processes
  • The sub-processes, activities, methods and functions used in each of the ITIL Continual Service Improvement processes
  • The roles and responsibilities within ITIL Continual Service Improvement and the activities and functions to achieve Service Improvement excellence
  • Technology and implementation considerations surrounding ITIL Continual Service Improvement
  • Challenges, Critical Success Factors and Risks associated to ITIL Continual Service Improvement

Participants will also gain the knowledge necessary to prepare for the “ITIL Certificate in Continual Service Improvement” examination from EXIN, ISEB or APM Group. This certificate is worth 3 credits in the ITIL Version 3 Qualification Scheme. Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass. Exam can be taken with APMG, EXIN or ISEB.

For more info about this course please open datasheet

Kategorie

Doplňující informace

Jednací jazyk a tlumočení česky
Podmínky přijetí
  • Hold one or more of the following certificates: ITIL® V3 Foundation in ITSM or ITIL® V2 Foundation plus V3 Foundation Bridge Certificate
  • Demonstrate 2 to 4 years of professional experience in the ITSM market place

It is assumed that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:

  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operations
  • Continual Service Improvement

Examination candidates should be aware that at least 21 hours or personal study are required.

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
www8.hp.com

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Helena Kazárová
tel: +420 261 307 495
e-mail: skoleni_hp@hp.com

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

Za Brumlovkou 5/1559, Praha, Česko Praha 4

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

HEWLETT-PACKARD, s.r.o.

Certifikát ISO
Sídlo Za Brumlovkou 5/1559, 14021, Praha, Česko
Kontakt na společnost Telefon: +420 261 307 495
Fax: +420 261 307 394
E-mail: skoleni_hp@hpe.com

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

Hewlett Packard Enterprise

HPE, největší technologická společnost světa, je předním světovým dodavatelem výrobků, řešení a služeb pro nejširší skupinu zákazníků, počínaje jednotlivými spotřebiteli a konče největšími světovými podniky. Široká nabídka společnosti HPE zahrnuje komplexní portfolio výrobků a služeb pro IT infrastrukturu (servery pro operační systémy HP-UX, Microsoft Windows, Linux či virtualizační nástroj VMware vSphere, zařízení pro ukládání dat, konzultační a servisní služby).

Strategií HPE je nabízet svým zákazníkům takové výrobky a služby, které přináší technologický přínos, přijatelné ceny a jsou klíčem k dalšímu zisku pro zákazníky z řad firem. Jen tak si HPE může dlouhodobě zachovat věrnost svých zákazníků a obchodních partnerů, jejich opakované nákupy a dostatečné prostředky do vlastního rozvoje.

Hewlett Packard Enterprise v České republice

  • Nepřerušená přítomnost od roku 1967
  • HEWLETT-PACKARD s.r.o. založena roku 1991
  • První IT společnost v ČR, která získala „zelené“ ISO 14001
  • Certifikát kvality ISO 9001:2000
  • Systémový integrátor roku 2000–2008
  • Národní cena za jakost 2003
  • První cena za firemní image v kategorii výpočetní techniky (Rhodos 2001, 2003)
  • Cena Nejžádanější zaměstnavatel roku 2004, Zaměstnavatel roku 2008, 2009
  • Fall 2009 STAR Award v kategorii Service Excellence in Innovative Support za své dlouhodobé inovace v oblasti technologií, procesů a týmů
  • Ocenění Reader’s Digest „DOBRÁ ZNAČKA 2009“
  • 6. největší softwarová firma světa (Global Software Top 100, 2011)

Vzdělávací centrum Hewlett-Packard – Hewlett-Packard Education Services

Vzdělávací centrum HPE – nabízí kompletní portfolio jednotlivých školení i vzdělávacích řešení pro produkty HPE i třetích firem použitých v dodávaných řešeních. K jednotlivým školením poskytujeme rovněž i odpovídající certifikace.

Společnost Hewlett-Packard má v oblasti školení a vzdělávacích služeb mnoholeté zkušenosti a bohaté zdroje. Disponuje 90 vzdělávacími centry po celém světě, elektronickými systémy pro řízení vzdělávání, více než 500 tradičními a několika sty elektronickými školeními pro samostudium i studium ve virtuální třídě. Ve spolupráci s třetími stranami je nabídka školení i vzdělávacích služeb ještě mnohem širší.

Společnost Hewlett-Packard založila své vzdělávací služby na pilířích zkušenosti, obsahu, inovace a kvalitní prezentace. Třicetileté zkušenosti s poskytováním komplexních výukových programů po celém světě jsou zárukou kvality v oblasti vzdělávání. Vzdělávací centrum HP má ve své nabídce více než 210 technických a 40 softskills kurzů pro manažery i technický personál. Zároveň funguje jako testovací centrum certifikačních autorit Prometric a Pearson VUE.

Více informací na www.hpskoleni.cz

K novinkám v nabídce patří ACADEMYhp. V rámci tohoto vzdělávacího projektu nabízíme více než čtyři desítky tzv. SMART skills školení a vzdělávacích programů na míru. Pro doplnění kompletní nabídky služeb poskytujeme klientům odborné konzultace a koučink cílený na profesní růst a na komplexní řešení jejich vzdělávacích a personálních služeb.

Základní informace o Vzdělávacím centru:

  • Leader v IT školeních a vzdělávacích řešeních
  • Více než 500 klasických školení
  • Více než 3000 e-kurzů
  • Celosvětově přes 150.000 vyškolených studentů ročně
  • Ocenění za kvalitu vzdělávacích služeb od společnosti Training Industry – Top 20 Training Companies 2008–2011
  • Dle výsledků analýzy IDC Market Shape leader v oblasti školení informačních technologií

Nabídka technických školení:

  • HP-UX, Linux, HP Tru64 UNIX, HP NonStop
  • HP ProLiant Servers, HP BladeSystem, HP Storage & Storage Area Networks (SAN)
  • HP Networking a Síťové technologie
  • VMware
  • Data Center, SOA
  • Bezpečnost IT
  • EDS – IMDS
  • IT Service Management (ITIL)
  • Project Management, Business Analysis
  • Cobit
  • Togaf

Nabídka ACADEMYhp Smart Skills:

  • Manažerské dovednosti
  • Osobní rozvoj
  • Komunikační dovednosti
  • Obchodní dovednosti
  • Řízení lidských zdrojů
  • Finanční dovednosti
  • Právo a bezpečnost v podnikání
  • Speciální kombinované programy

E-Learning:

  • Elektronické systémy řízení vzdělávání
  • Dodávka a provoz vzdělávacích portálů
  • Virtuální třídy
  • Více než 3000 e-kurzů, neustálý vývoj nových kurzů
  • Komplexní služby, podpora

Poradenství

  • Personalistika
  • Management
  • Informační technologie

Poradenskou a konzultační činnosti zabezpečujeme v těchto státech a regionech:

  • Česko
  • Slovensko

Seznam poboček

Název město Tel E-mail
HEWLETT-PACKARD, s.r.o. Praha +420 261 307 495 skoleni_hp@hpe.com
HEWLETT-PACKARD, s.r.o. Praha +420 261 307 177 skoleni.hp@hp.com

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "ITIL V3 Continual Service Improvement", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-47638/itil-v3-continual-service-improvement-kurz-praha

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel ITIL V3 Continual Service Improvement "http://kurzy.edumenu.cz/d-47638/itil-v3-continual-service-improvement-kurz-praha". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora