Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

top

Typologie zákazníka pro obchodníky

15.6.2016

Praha 2

3 000 Kč

3 630 Kč s DPH

Kurz pro veřejnost

Termíny konání

15.6.2016 (Realizujeme i jako firemní trénink.)

Cena

Cena bez DPH
3 000 Kč
Cena s 21% DPH
3 630 Kč s DPH
Poznámka k ceně
Součásti ceny jsou studijní materiály a osvědčení o účasti.

Kurz na míru (vnitropodnikový kurz)

Kurz je možné organizovat pro uzavřené skupiny, kde obsah, termín a místo se dohodne podle požadavků zákazníka.

Cena bude vypočítána na základě přesné specifikace objednavatele.

Doporučený rozsah 1 den

Obsah kurzu

Cíl kurzu

Chcete zlepšit prodejní dovednosti Vašeho obchodního týmu? Oslovujete klienty a přesto se Vám nedaří uzavřít obchod? Sjednáváte obchodní schůzky, no neúspěšně? Workshop „Typologie zákazníka pro obchodníky“ naučit se s klientem efektivně komunikovat a dosáhnout svého cíle. Umět argumentovat a jednat s ohledem na typ klienta a díky tomu úspěšně prezentovat obchodní nabídku (služby či produktu). Zaměřte se na typologií zákazníka a umožněte tento kurz vašim obchodníkům.Typologie klienta vs. typologie prodejce. Soustřeďte se více na svého partnera než na sebe a představování produktů. „Více je méně“. Klíčová dovednost obchodníka – kladení otázky podle typologie.

Cílová skupina

Workshop je určený obchodníkům, prodejcům, obchodním asistentkám atd. Lze se ho upravit pro personalisty. Realizujeme i jako firemní trénink nebo „mini kurz“ pro 2 – 3 obchodníky z jedné společnosti. Možnost úpravy obsahu a volba termínu konání.

Obsahová náplň

Obsah workshopu „Typologie zákazníka pro obchodníky“:

A.Příprava na jednání

  • Efektivní komunikace – principy, role asertivity v obchodě
  • Budování partnerství a důvěry
  • Jak činí vaši klienti rozhodnutí
  • Vedení prodejního rozhovoru
  • Preference myšlení klienta – vizuální, sluchové, kinestetické jak danému typu klienta prezentovat produkt, firmu či službu
  • Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv – různé pozice vnímání přináší nové možnosti (techniky NLP – poučení z minulých jednání, co udělat jinak v příštích jednání, pohled z budoucnosti – kroky pro jednání)
  • Práce s motivací a mentální techniky v práci obchodníka
  • Role hodnot v obchodě – reakce na prodejní situace
  • Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, příběhů ze života při jednání a přirovnání

B. Jaký typ je můj zákazník?

  • Kladete si otázky: Vést úvodní nezávaznou komunikaci či ne?
  • Charakteristika jednotlivých typů, jak s daným typem komunikovat (verbální a neverbální komunikace)/modelové situace
  • Motivace jednotlivých typů a reakce
  • Nácvik argumentace s ohledem na typ zákazníka a práce s námitkami

Přínosy pro účastníka kurzu „Typologie pro obchodníky“:

  • naučit se správně „identifikovat zákazníka“ podle typologie zákazníka
  • připravit si strategii jednání a reakce na námitky s cílem efektivního obchodního jednání
  • soustřeďte se více na klienta než na sebe

Kategorie

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
edux.cz

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Ing. Z.Tomaidesová
tel: +420 723 916 559
mobil: +420 723 916 559
e-mail: tomaidesova@edux.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

Londýnská 50, 12000, Praha 2, Česko Praha 2

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

EDUX, s.r.o.

Sídlo Klimentská 50, 11000, Praha 1, Česko
Kontakt na společnost Telefon: +420 723 916 559
E-mail: info@edux.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

Jsme EDUX s.r.o. a naším cílem je spokojená společnost. Aby však byla firma spokojená jako celek, musí v ní být spokojený i zaměstnanec – tedy hnací motor celého toho kolosu.

Firma, jež si uvědomí hodnotu každého zaměstnance má z půle vyhráno. Jako příjemný bonus mu může nabídnout některý z námi nabízených kurzů. Třeba motor společnosti někde skřípe a firma nefunguje tak, jak by mohla. Jsme schopni uvést vše do pořádku, nabízíme kurzy šité na míru společnosti, jež chce růst. Osobní rozvoj zaměstnanců má tolik společného s obchodním rozvojem společnosti.

Nenechte váš motor zadrhnout se, zajistěte mu hladký chod díky kurzům, firemním tréninkům a konzultacím.

Kurzy pro veřejnost

EDUX s.r.o. – zkvalitňujeme komunikační dovednosti účastníků v oblasti asertivity a řešení konfliktů. Pomáháme obchodníkům uspět v prodeji a zkvalitnit telefonickou komunikaci díky psychologii prodeje. Učíme účastníky kurzů, jak rozvíjet kreativitu, zvládat stres a podporovat vlastní motivaci. Znalost typologie nás samých či zákazníků je klíčovým faktorem úspěšného prodeje.Tréninky a workshopy jsou okořeněny technikami NLP/neurolingvistické programování a filozofii Kaizen.

Kurzy na míru

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost. Realizujeme otevřené kurzy a firemní tréninky. Rovněž se věnujeme osobnímu koučování. Zaměřujeme se na oblast komunikace (asertivita a z pohledu typologie), prodeje z hlediska psychologie a na osobní rozvoj. Tréninky jsou obohacovány japonskou filozofií Kaizen a kreativními zážitkovými technikami z NLP/Neuro-lingvistické programování. Tyto hravé účinné metody přináší klientům novou energii a rozvíjí nápady nejenom v obchodní oblasti.

Poradenství

Poradenství u malých a středních firem se strategii rozvoje např. malých call center či rozvoje obchodního oddělení (rozvoj jednotlivců, poprodejní péče, mailing – obsah a frekvence, oslovování a získávání zákazníků), výběr vhodných lidí do obchodního oddělení či call centra prostřednictvím typologie. Řešení konfliktů na pracovišti. Programy pro zaměstnance v rámci prevence proti syndromu vyhoření.

Poradenskou a konzultační činnosti zabezpečujeme v těchto státech a regionech:

  • Česko
  • Česko

Reference (naši top klienti)

  • CZ.NIC, s.z.p.o.
  • Vodafone Czech republic, a.s.
  • LEGO Production s.r.o.
  • České Radiokomunikace, a.s.
  • Verlag Dashöfer, nakladatelství s.r.o.
  • AMI Medical, s.r.o.
  • Pharmadex s.r.o.
  • SuperDISKONT, s.r.o.
  • Zlaté mince - Numismatika

Objednávka online

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "Typologie zákazníka pro obchodníky", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-52745/typologie-zakaznika-pro-obchodniky-kurz-praha-2

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel Typologie zákazníka pro obchodníky "http://kurzy.edumenu.cz/d-52745/typologie-zakaznika-pro-obchodniky-kurz-praha-2". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora