Detail kurzu
Typologie zákazníka pro obchodníky
EDUX, s.r.o.
Popis kurzu
Oslovujete klienty a přesto se Vám nedaří uzavřít obchod? Sjednáváte obchodní schůzky, no neúspěšně? Jak poutavě prezentovat svůj produkt či službu? Jak oslovit své posluchače či publikum?
Workshop „Typologie zákazníka pro obchodníky“ naučit se s klientem efektivně komunikovat a dosáhnout svého cíle. Umět argumentovat a jednat s ohledem na typ klienta a díky tomu úspěšně prezentovat obchodní nabídku (služby či produktu). Zaměřte se na typologií zákazníka a umožněte tento kurz vašim obchodníkům.
Typologie klienta vs. typologie prodejce. Soustřeďte se více na svého partnera než na sebe a představování produktů. „Více je méně“. Klíčová dovednost obchodníka – kladení otázky podle typologie.
Obsah kurzu
Obsah workshopu „Typologie zákazníka pro obchodníky“:
A.Příprava na jednání
- Efektivní komunikace – principy, role asertivity v obchodě
- Budování partnerství a důvěry
- Jak činí vaši klienti rozhodnutí
- Vedení prodejního rozhovoru
- Preference myšlení klienta – vizuální, sluchové, kinestetické jak danému typu klienta prezentovat produkt, firmu či službu
- Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv – různé pozice vnímání přináší nové možnosti (techniky NLP – poučení z minulých jednání, co udělat jinak v příštích jednání, pohled z budoucnosti – kroky pro jednání)
- Práce s motivací a mentální techniky v práci obchodníka
- Role hodnot v obchodě – reakce na prodejní situace
- Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, příběhů ze života při jednání a přirovnání
B. Jaký typ je můj zákazník?
- Kladete si otázky: Vést úvodní nezávaznou komunikaci či ne?
- Charakteristika jednotlivých typů, jak s daným typem komunikovat (verbální a neverbální komunikace)/modelové situace
- Motivace jednotlivých typů a reakce
- Nácvik argumentace s ohledem na typ zákazníka a práce s námitkami
Přínosy pro účastníka kurzu „Typologie pro obchodníky“:
- naučit se správně „identifikovat zákazníka“ podle typologie zákazníka
- připravit si strategii jednání a reakce na námitky s cílem efektivního obchodního jednání
- soustřeďte se více na klienta než na sebe
Cílová skupina
Workshop je určený obchodníkům, prodejcům, obchodním asistentkám atd. Realizujeme i jako individuální trénink online formou nebo jako firemní trénink nebo „mini kurz“ pro 2 – 3 obchodníky z jedné společnosti.
Součásti ceny jsou studijní materiály a osvědčení o účasti.