Detail kurzu

Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným

EDUX, s.r.o.

Popis kurzu

Úspěch každého vedoucího je založen na lidech, kteří ho obklopují. Umění vycházet s lidmi a vytvářet dobré mezilidské vztahy je nejdůležitější schopnost pro vedení lidí. Kurz je určen všem, kteří vedou tým a chtějí zlepšit své dovednosti a kompetence, chtějí úspěšně motivovat, rozvíjet tým a dosáhnout cílů, které mají vytyčené.

Lze realizovat i pro 3 – 4 účastníky z jedné společnosti nebo jako konzultaci pro majitele malých a středních firem kombinovanou formou koučování vs. výuka. Využijte příležitost na utřídění si myšlenek.

Obsah kurzu

Základy komunikace – skupinová práce

  • Jak efektivně komunikovat – filtry a bariéry komunikace
  • Verbální komunikace (umění vysvětlit, zadávat úkoly)
  • Neverbální komunikace (řeč těla) s propojením na nácvik modelových situací
  • Aktivní naslouchání
  • Kouzlo a moc otázek – typologie a správný moment

Self management – motivace vedoucího

  • Slabé a silné stránky komunikace
  • Plán osobního rozvoje aneb seznamte se s japonskou filozofii KAIZEN
  • Vybrané techniky, jak zvládat stresové situace – nácvik
  • Podpora a rozvoj kreativity – kreativní řešení konfliktů, situací, podpora výkonnosti, rozvoj potenciálu) např. brainstroming, mapa mysli

Interpersonální komunikace

  • Specifika interpersonální komunikace (nadřízený, podřízený)
  • Typologie osobností ve vztahu k asertivitě a jejich motivace
  • Pochvala, hodnocení
  • Role hlasu, intonace – rétorická cvičení (důraz na kladené požadavky atd.)
  • Kritika sdělovaná- jak kritizovat (oprávněná a neoprávněná) a konflikt a pravila, jak kritizovat
  • Prosazení názoru – vhodná argumentace

Cílová skupina

Doporučujeme projektovým manažerům, vedoucím pracovníkům, vedoucím obchodních skupin, jednatelům, manažerům či majitelům firem.

Profil absolventa po školení: Ovládá základy efektivní komunikace – pasivní, agresivní, manipulativní i asertivní styl jednání Uvědomuje své silné a slabé stránky sebe jako vedoucího Zná způsoby jak posilovat svoji autoritu Dokáže diagnostikovat svůj tým a je schopen křížově využívat silné stránky členů týmu Umí eliminovat rezervy svých lidí Dokáže pracovat s postoji svých lidí Využívá vhodné způsoby motivace Efektivně poskytuje zpětnou vazbu

Certifikát Osvědčení společnosti EDUX, s.r.o.
Hodnocení




Organizátor