Detail kurzu
Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným
EDUX, s.r.o.
Popis kurzu
Úspěch každého vedoucího je založen na lidech, kteří ho obklopují. Umění vycházet s lidmi a vytvářet dobré mezilidské vztahy je nejdůležitější schopnost pro vedení lidí. Kurz je určen všem, kteří vedou tým a chtějí zlepšit své dovednosti a kompetence, chtějí úspěšně motivovat, rozvíjet tým a dosáhnout cílů, které mají vytyčené.
Lze realizovat i pro 3 – 4 účastníky z jedné společnosti nebo jako konzultaci pro majitele malých a středních firem kombinovanou formou koučování vs. výuka. Využijte příležitost na utřídění si myšlenek.
Obsah kurzu
Základy komunikace – skupinová práce
- Jak efektivně komunikovat – filtry a bariéry komunikace
- Verbální komunikace (umění vysvětlit, zadávat úkoly)
- Neverbální komunikace (řeč těla) s propojením na nácvik modelových situací
- Aktivní naslouchání
- Kouzlo a moc otázek – typologie a správný moment
Self management – motivace vedoucího
- Slabé a silné stránky komunikace
- Plán osobního rozvoje aneb seznamte se s japonskou filozofii KAIZEN
- Vybrané techniky, jak zvládat stresové situace – nácvik
- Podpora a rozvoj kreativity – kreativní řešení konfliktů, situací, podpora výkonnosti, rozvoj potenciálu) např. brainstroming, mapa mysli
Interpersonální komunikace
- Specifika interpersonální komunikace (nadřízený, podřízený)
- Typologie osobností ve vztahu k asertivitě a jejich motivace
- Pochvala, hodnocení
- Role hlasu, intonace – rétorická cvičení (důraz na kladené požadavky atd.)
- Kritika sdělovaná- jak kritizovat (oprávněná a neoprávněná) a konflikt a pravila, jak kritizovat
- Prosazení názoru – vhodná argumentace
Cílová skupina
Doporučujeme projektovým manažerům, vedoucím pracovníkům, vedoucím obchodních skupin, jednatelům, manažerům či majitelům firem.
Profil absolventa po školení: Ovládá základy efektivní komunikace – pasivní, agresivní, manipulativní i asertivní styl jednání Uvědomuje své silné a slabé stránky sebe jako vedoucího Zná způsoby jak posilovat svoji autoritu Dokáže diagnostikovat svůj tým a je schopen křížově využívat silné stránky členů týmu Umí eliminovat rezervy svých lidí Dokáže pracovat s postoji svých lidí Využívá vhodné způsoby motivace Efektivně poskytuje zpětnou vazbu
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality