Detail kurzu
Obchodní dovednosti
Agentura ÁMOS
Kurz nebyl aktualizován více než rok.
Popis kurzu
Poskytnout teoretické znalosti z psychologie osobnosti a praktické komunikační dovednosti, umožňující vytváření efektivních vztahů se zákazníky. Naučit vybraným metodám práce se zákazníkem, zaměřeným na pozitivní vztah, prohloubit sebepoznání a rozvoj vlastní osobnosti.
Obsah kurzu
- stanovení cílů obchodní komunikace
- stanovení obsahu a jednotlivých kroků nutných pro úspěšné jednání
- e-mail / telefon / osobní schůzka / prezentace
- vizualizace a popis produktu
- benefity / výhody jako prodejní argument
- kroky obchodní prezentace
- zvládání trémy (nejen) při obchodním jednání a obtížné situace při obchodním jednání
- zpětná vazba a vyhodnocení
Cílová skupina
Vedoucím prodejních týmů, obchodním zástupcům, prodejcům, pracovníkům obchodních úseků a servisních oddělení.