Nenašli jste kurz, který jste hledali?

Zadejte poptávku na vzdělávací služby, která bude rozeslána vzdělávacím společnostem na stránkách kurzy.edumenu.cz.

Zadat poptávku

Nechejte nás hlídat nejvhodnější nabídky za vás!

Klikněte zde, zadejte hlídacího agenta pro vaši oblast a dostávejte nové nabídky z portálu kurzy.edumenu.cz.

Vytvořit agenta

top

PRAKTICKÝ KOMUNIKAČNÍ TRÉNINK

12.9.2016 4

Praha 9

19 000 Kč

22 990 Kč s DPH

Nezávazně objednat (sleva 20%)

Kurz pro veřejnost

Termíny konání

Vyberte si termín, který Vám nejvíce vyhovuje:

12.9 - 15.9.2016 (09.00 - 17.00 hod.)
17.10 - 20.10.2016 (09.00 - 17.00 hod.)
7.11 - 10.11.2016 (09.00 - 17.00 hod.)
5.12 - 8.12.2016 (09.00 - 17.00 hod.)

Cena

Cena bez DPH
19 000 Kč
Cena s 21% DPH
22 990 Kč s DPH

Obsah kurzu

Cíl kurzu

V tomto kurzu budete jednak zvyšovat svoji jistotu při komunikaci tváří v tvář, a také se naučíte, jak řídit rozhovor. Víte, jak správně začít, vést a ukončit rozhovor? Dokážete s nadhledem někoho přesvědčit? Víte, proč je významné pracovat s emocemi v průběhu komunikace?

Naučíme vás vést a kontrolovat komunikaci pro pracovní, společenské i další účely. Rovněž si osvojíte, jak efektivně zvládat konflikty v průběhu dialogu, jak přirozeně prosadit svůj názor nebo naopak, jak s plným porozuměním naslouchat druhým lidem.

Cílová skupina

Pro kohokoliv, kdo chce zapracovat na svých komunikačních dovednostech.

Obsahová náplň

Jednotlivá tréninková cvičení se zaměrují např. na to, jak:

  • získat dovednost být schopen sedět klidně, bez napětí či nervozity, aniž by člověk dělal něco jiného než prostě seděl zde.
  • získat dovednost být schopen sedět klidně a bez námahy, bez napětí či nervozity se na někoho dívat.
  • získat dovednost říkat druhému věci jasně a zřetelně.
  • získat dovednost přenést komunikaci k posluchači tak, aby jí rozuměl i přes nepozornost nebo vyrušování.
  • získat dovednost naslouchat druhému.
  • získat dovednost potvrzování výroků, postřehů a poznámek druhé osoby.
  • získat dovednost povzbudit někoho, kdo mluví, k dalšímu hovoru.
  • získat dovednost vyvolat zdání, že bylo odpovězeno, aniž by byla otázka skutečně zodpovězena.
  • získat dovednost začít konverzaci.
  • získat dovednost přimět k hovoru osobu, která je zjevně neochotná mluvit, aniž bychom ji rozladili.
  • získat dovednost urovnat rozladění, které se objeví během konverzace.
  • získat dovednost ukončit konverzaci hladkým a příjemným způsobem

Trénink trvá přibližně 3–4 dny – přibližně proto, že obsahuje celkem 18 různých cvičení a ta mohou trvat různě dlouho. Přístup k člověku je v tomto případě individuální, za použití nejmodernějších výukových a tréninkových metod.

Na konci kurzu člověk dělá zkoušku, kde musí prokázat, že je nabyté vědomosti a schopnosti schopen ihned použít v praxi.

Kategorie

Rychlé odkazy

Kontaktní údaje

Www stránka aktivity
www.haa.cz

(Tady najdete více informací o této aktivitě)

Kontakt na organizátora
Ing. Slavka Gondová
mobil: +420774720040
e-mail: slavka.gondova@haapraha.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Místo konání

Sokolovská 270/201, 19000, Praha 9, Česko Praha 9

Zobrazit další kurzy

Detail organizátora

Organizátor

Hubbardova akademie administrativy Praha

Člen AIVD ČR
Sídlo Sokolovská 270/201, 190000, Praha 9, Česko
Kontakt na společnost Telefon: 774720040
E-mail: slavka.gondova@haapraha.cz

(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)

Web

Popis činnosti

Hubbardova akademie administrativy je součástí mezinárodní sítě v 18 zemích světa s více než 20 letou tradicí s centrálou v Los Angeles, USA.

Naším mottem je: „Vzkvétej a prosperuj!“ Naším cílem je podpora a stabilizace zdravého podnikatelského světa, ve kterém mohou produktivní lidé prosperovat.

Používáme technologii managementu L. Ron Hubbarda, jedinečný systém řízení jakékoli firmy či podnikatelského subjektu. Jde o nejpoužívanější komplexní manažerský systém na světě, který pojmenovává a popisuje jednoduchou a praktickou cestou postupné kroky vedoucí k dosažení úspěchu a expanze. Tento systém zahrnuje každý aspekt managementu – řízení, public relations, marketing, obchod, najímání lidí, komunikaci, výrobu a realizaci, kontrolu kvality, distribuci. Správné provázání všech oblastí je nezbytné pro růst a expanzi každé firmy – jak pro velké společnosti, střední podnikatele, živnostníky, tak i pro jakákoli další organizovaná seskupení, jelikož principy řízení a dosažení prosperity jsou totožné.

V čem se projevuje naše jedinečnost? Dokážeme individuálně identifikovat a lokalizovat u jakékoli firmy její momentálně „bolavé místo“, najít mu na to funkční, jednoduchý, praktický lék bez vedlejších účinků.

V čem jsme z pohledu našich zákazníků jiní? V individuálním přístupu ke každému studentovi s plnou možností konzultace a podpory při aplikaci nabytých vědomostí v praxi. A to v průběhu, ale zejména po ukončení daného kurzu nebo semináře. Pracujeme na tom, aby naši absolventi plně informace používali v praxi a nezůstaly jen teorií. Jelikož víme, že je tato technologie řízení plně funkční, pokud se použije plně a správně, dáváme na ni i tzv. celoživotní záruku.

Jaké jsou tedy naše praktické zkušenosti? Výsledky naší práce se nedají jednoduše změřit v centimetrech, kilogramech, nebo na stopkách. Výsledky jsou napravené vztahy ve firmách, větší tah na bránu, větší pochopení a souhlas uvnitř firmy, zvýšená chuť do práce a do života a více času na koníčky, rodinu nebo i nabytá odvaha vyhodit líného zaměstnance.

Naše dennodenní práce je stýkat se s klienty a dávat jim nový, jiný směr, dát jim „vítr do plachet“. Když Vám pak někteří skoro se slzami v očích říkají, že jsme jim změnili život, víte že jste odvedli kus dobré práce a že to stojí za to.

Když se z přepracovaného vedoucího, kterému už všechno „padá na hlavu“ stane v průběhu aktivní práce s námi vyrovnaný šéf, který ví, co od podřízených chce a jak to z nich dostat, člověk, který místo 10 hodin pracuje „už jen“ 8, více se usmívá, nestresuje se, má lepší vztahy v rodině a chce rozjet další nový business, to je ten výsledek za kterým jsme společně šli a dosáhli ho.

Nebo když se z průměrného, nepříliš příjemného prodavače stane člověk ochotný, usměvavý a vstřícný k zákazníkům, který ví jak zjistit potřeby a jak nabídnout něco navíc, tehdy vyhrává každý.

Ne vždy je to jednoduché, protože jde o práci s lidmi, všeobecně však platí zásada, že kdo chce na sobě pracovat a něco změnit, tak toho za naší individuální pomoci dosáhne. Není důležitá velikost firmy, množství zaměstnanců nebo financí, ale hlavní je ta ochota s tím něco udělat!

Reference (naši top klienti)

  • S com s.r.o.
  • Tirex Tyre s.r.o.
  • Atalian CZ s.r.o.
  • Schafer a Sýkora s.r.o.
  • Husqvarna Constructions s.r.o.
  • Y Moto s.r.o.
  • EFKO karton s.r.o.
  • Vaillant s.r.o.
  • Solartec s.r.o.
  • POMO Media Group s.r.o. (www.csfd.cz)
  • Protronix s.r.o.
  • Almma s.r.o.
  • Manatech CZ s.r.o.

Objednávka online - se slevou až 20%

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránkách "kurzy.edumenu.cz" jsem našel vaši aktivitu "PRAKTICKÝ KOMUNIKAČNÍ TRÉNINK", která se zobrazí na linku:
http://kurzy.edumenu.cz/d-57534/prakticky-komunikacni-trenink-kurz-praha-9

Prosím kontaktujte mne co nejdříve, zda je možné přihlásit se na tuto aktivitu s následujícími údaji:

Údaje:

Vyžádání informací

Začátek zprávy

Dobrý den,
na stránce kurzy.edumenu.cz jsem našel PRAKTICKÝ KOMUNIKAČNÍ TRÉNINK "http://kurzy.edumenu.cz/d-57534/prakticky-komunikacni-trenink-kurz-praha-9". Prosím o odpověď na následující otázku:

 

Přihlásit se na kurz Kontaktovat organizátora