Detail kurzu
Kvalita služeb - prvky ovlivňující vnímání zákazníků a jejich spokojenost
Česká společnost pro jakost
Popis kurzu
Seznámení s konkrétními nástroji k úspěšné práci v systému zlepšování kvality služeb a spokojenosti zákazníka, seznámení s prací se zpětnou vazbou.
Obsah kurzu
Image – vliv na klienty Vnímaná hodnota Řízení očekávání zákazníků Vnímaná kvalita výrobků Vnímaná kvalita služeb Spokojenost zákazníků – KANO model, Model Serqual Stížnosti – proces řízení a vyhodnocování Loajalita – vliv faktorů na zákaznickou loajalitu Systém řízení kvality – návrhy na změny a zlepšení
Cílová skupina
Procesním manažerům a pracovníkům řízení kvality služeb v útvarech společnosti.
Cena pro nečleny: 7 188,00 Kč bez DPH (8 697 Kč včetně DPH), Cena pro členy: 5 990,00 Kč bez DPH (7 248 Kč včetně DPH)
Kontaktní osoba
Kvapilová Jana
+420 221 082 231
kvapilova@csq.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality