Detail kurzu

Kvalita služeb - prvky ovlivňující vnímání zákazníků a jejich spokojenost

Česká společnost pro jakost

Popis kurzu

Seznámení s konkrétními nástroji k úspěšné práci v systému zlepšování kvality služeb a spokojenosti zákazníka, seznámení s prací se zpětnou vazbou.

Obsah kurzu

Image – vliv na klienty Vnímaná hodnota Řízení očekávání zákazníků Vnímaná kvalita výrobků Vnímaná kvalita služeb Spokojenost zákazníků – KANO model, Model Serqual Stížnosti – proces řízení a vyhodnocování Loajalita – vliv faktorů na zákaznickou loajalitu Systém řízení kvality – návrhy na změny a zlepšení

Cílová skupina

Procesním manažerům a pracovníkům řízení kvality služeb v útvarech společnosti.

Poznámka k ceně

Cena pro nečleny: 7 188,00 Kč bez DPH (8 697 Kč včetně DPH), Cena pro členy: 5 990,00 Kč bez DPH (7 248 Kč včetně DPH)

Kontaktní osoba

Kvapilová Jana
+420 221 082 231
kvapilova@csq.cz

Hodnocení




Organizátor