Detail kurzu

Spokojenost zákazníků – jak efektivně pracovat s daty

Česká společnost pro jakost

Popis kurzu

Naučíte se efektivně pracovat s daty, uplatňovat výsledky v praxi. Naučíte se „NEsbírat spousty čísel“, zbavíte se pocitu, že se na Vás „valí“ čísla. Naučíte se plnění povinnosti sběru zpětné vazby využít.

Obsah kurzu

1. Máme vůbec nějaký problém? Je co zlepšit? Podíváme se – shrneme data, se kterými pracujeme Zodpovíme otázku, zda to co máme je dost či naopak něco přebývá

2. Co se všemi těmi údaji? Aneb nemohu pracovat jen s jedním zdrojem dat? Naučíme se data třídit, syntetizovat a prioritizovat

3. Potřebujeme speciální SW! Podíváme se na možnosti datové podpory Ne vždy je tato investice nutná

4. Data máme, jak, komu a kdy je předat? Příklady systému práce s daty v rámci firmy Plusy a mínusy různých řešení

5. „Doma není čas“ příprava akčního plánu

Cílová skupina

Pro manažery kvality i jiné pracovníky, kteří ve firmě pracují s výstupy měření spokojenosti zákazníků (například marketing, obchod).

Poznámka k ceně

Cena pro nečleny: 5 988,00 Kč bez DPH (7 245 Kč včetně DPH), Cena pro členy: 4 990,00 Kč bez DPH (6 038 Kč včetně DPH)

Kontaktní osoba

Jana Kvapilová
+420 221 082 231
kvapilova@csq.cz

Hodnocení




Organizátor