Detail kurzu

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Cílem školení je ukázat Public Relations v novém digitálním, ale hlavně sociálním prostředí tak, aby vše bylo možné využít v praxi.

Obsah kurzu

Co se na školení naučíte

  • Co je to „digitální“ PR, jaké má nástroje a co přináší nového oproti doposud známému, klasickému PR
  • Jak komunikovat s novináři, jak je zaujmout, jak dodávat správně „digitální materiály“
  • Jak tvořit a psát tiskové zprávy tak aby fungovaly a těžily z digitálních možností (jako je například SEO)
  • Proč se bát či nebát krizové komunikace, co rozhodně nedělat
  • Jak monitorovat, vyhodnocovat komunikaci a PR, ať už vlastní nebo konkurenční
  • Praktické příklady povedených i nepovedených PR komunikací a aktivit
  • Jakou roli v digitálním PR hrají samotné firmy, jejich zaměstnanci, fanoušci, dobrovolníci, PR agentury, marketing i reklama

Cílová skupina

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Výhodou je, pokud účastník má znalosti Public Relations jako takového, školení je orientováno hlavně na digitální PR.

Certifikát certifikát o absolvování Poznámka k ceně

Možnosti slevy: http://www.dobryweb.cz/slevy

Kontaktní osoba

Dagmar Kohoutová, vedoucí vzdělávání
+420 277 004 655
skoleni@dobryweb.cz

Hodnocení




Organizátor