Detail kurzu
Prozákaznický přístup a orientace na kvalitu služeb
AZ - DIALOG s.r.o.
Popis kurzu
Cíle kurzu:
- účastníci si uvědomí vlastní osobní podíl na zákazníkově spokojenosti, vědí, co je důležité pro zákazníkovu spokojenost, a tím i jeho věrnost, vědí, proč je nutné péči o zákazníky věnovat zvýšenou pozornost
- firma získá pracovníky, kteří si uvědomují, že péče o stávající zákazníky je důležitá stejně jako získávání nových zákazníků, je položen základ k tomu, aby mohla být firma plně orientovaná na péči o zákazníka
Obsah kurzu
- Jaká očekávání musíme splnit, abychom získali věrnost zákazníka
- Co vše obnáší prozákaznický přístup
- Jak vyjít s různými typy zákazníků
- Odpovídá image firmy skladbě zákazníků
- Co udělat proto, aby zákazník odcházel spokojen, i když přichází s reklamací
Cílová skupina
obchodníci, obchodní manažeři
Kontaktní osoba
Mgr. Pavlína Héniková
+420 739 036 525
pavlina.henikova@az-dialog.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality