Detail kurzu

Prozákaznický přístup a orientace na kvalitu služeb

AZ - DIALOG s.r.o.

Popis kurzu

Cíle kurzu:

  • účastníci si uvědomí vlastní osobní podíl na zákazníkově spokojenosti, vědí, co je důležité pro zákazníkovu spokojenost, a tím i jeho věrnost, vědí, proč je nutné péči o zákazníky věnovat zvýšenou pozornost
  • firma získá pracovníky, kteří si uvědomují, že péče o stávající zákazníky je důležitá stejně jako získávání nových zákazníků, je položen základ k tomu, aby mohla být firma plně orientovaná na péči o zákazníka

Obsah kurzu

  • Jaká očekávání musíme splnit, abychom získali věrnost zákazníka
  • Co vše obnáší prozákaznický přístup
  • Jak vyjít s různými typy zákazníků
  • Odpovídá image firmy skladbě zákazníků
  • Co udělat proto, aby zákazník odcházel spokojen, i když přichází s reklamací

Cílová skupina

obchodníci, obchodní manažeři

Kontaktní osoba

Mgr. Pavlína Héniková
+420 739 036 525
pavlina.henikova@az-dialog.cz

Hodnocení




Organizátor