Detail kurzu

Prodejní dovednosti v maloobchodě

EDUX, s.r.o.

Popis kurzu

Cílem školení „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:

  • Účastník bude umět efektivně komunikovat se zákazníkem
  • Řešit jejich stížnosti a reklamace
  • Bude umět zvládat obtížné situace.
  • Účastník dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít.

Obsah kurzu

Základní informace ke školení „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:

  • Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu
  • Profesionální prodejce – lidský faktor prodeje
  • Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka

Profil absolventa školení „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:

  • je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky
  • je schopen uvědomit si svůj postoj a pracovat s ním – pozor na „jsem jen prodejce či zaměstanec, já tady jenom obsluhuji“
  • umí efektivně řešit stížnosti a současně udržet zákazníka
  • umí využít stresové situace k rozvoji obchodu
  • dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu

Obsah tréninku: A.)Prodejce – lidský faktor maloobchodu

  • Základní pravidla efektivní komunikace prodejce
  • Kritická místa verbální a neverbální komunikace
  • Asertivita v obchodní praxi
  • Mluvený projev a jeho kultivace
  • Zdvořilost

B.) Reklamace, stížnosti

  • Kdy zákazník reklamuje a kdy si stěžuje
  • Hledej důvod, hledej pocit
  • Cíl zákazníka a cíl obchodníka
  • Metoda UZI

C.) Produkty a služby

  • Osobní zodpovědnost
  • Prodej na základě přínosů pro zákazníka (ne charakteristiky)
  • Diskutujte se zákazníkem – nepoučujte

Přidaná hodnota kurzu „Prodejní dovednosti v maloobchodě“

  • vlídnost nebo lhostejnost
  • skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situaci
  • zákazník jako spolutvůrce řešení reklamace
  • reklamací se nezbavíte, ale naučíte se k nim konstruktivně přistupovat

Cílová skupina

Kurz „Prodejní dovednosti v maloobchodě“ je určený prodejcům a obchodníkům. Vychází z filozofie „prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče“. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní mini trénink pro 2–3 osoby. Doporučujeme blog osobního rozvoje „Chci změnu“ – http://chcizmenu.blogspot.cz/.

Hodnocení




Organizátor