Detail kurzu
Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat
Ing. Vít Prokůpek - profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování
Popis kurzu
- Pochopíte 24 obecných principů psychologie ovlivňování („Zákony přesvědčivosti“) a naučíte se je prakticky využívat k ovlivňování ostatních.
- Odhalíte 7 nejčastějších chyb, kterých se firmy dopouštějí při komunikaci se zákazníky (včetně chyby, které se dopouští 98 % firem při prezentaci svých webových stránek).
- Zvýšíte svoji dovednost ovlivňovat rozhodnutí ostatních (při osobní komunikaci, prezentacích, marketingových kampaních).
- Zlepšíte se ve schopnosti navazovat prospěšné obchodní i soukromé vztahy.
- Naučíte se rychleji a účinněji získat více zákazníků/klientů a posílit jejich důvěru.
- Vytvoříte silný a perspektivní vztah se svými zákazníky i kolegy.
- Naučíte se rozeznat manipulativní triky a bránit se jim.
Obsah kurzu
- Zpětná vazba v komunikaci a její význam
- Tři základní pravidla zanechání pozitivního prvního dojmu
- Účinné přesvědčování, argumentace, účinné a neúčinné argumenty
- Nastavení postoje, řeč těla, shoda (včetně hloubkového tréninku)
- Mýtus o charizmatu a co s ním
- „Komunikace jazykem mozku“ – formulace zvyšující účinnost sdělení
- „Zakázané“ formulace – jaká slova a věty podkopávají přesvědčivost Vašeho sdělení
- „Kontakt prostřednictvím smyslů“ (základy neurolingvistického programování a jeho využití pro ovlivňování ostatních)
- Rozvoj osobnosti, tvorba osobního motta, desetisekundová reklama, prezentace firmy
- Kde je hranice mezi pozitivním ovlivňováním a manipulací?
- Každodenní ovlivňování – praktické příklady o tom, jak jsme (ne)přesvědčiví
- Zákony přesvědčivosti Víta Prokůpka a jejich praktické aplikace (např. „Zákon chytlavosti“, „Zákon odlišného vnímání“, „Zákon spojek“, „Zákon metody řízeného výběru“, „Zákon explicitnosti“, „Zákon zdánlivě obrácené kauzality“, „Zákon společenského tlaku“ aj.)
- Základní pilíře vlivu podle Roberta Cialdiniho (reciprocita, závazek, společenské schválení, oblíbenost, autorita, vzácnost)
Cílová skupina
Toto školení je vhodné pro všechny, kteří se často pokouší ovlivnit rozhodnutí ostatních lidí, a to v jakémkoliv kontextu. Je tedy vhodné pro manažery všech úrovní, obchodníky/prodejce, pracovníky marketingu, HR, OSVČ i majitele firem apod.
Účastníci pochopí anatomii vlivu a naučí se uvažovat jako mistři ovlivňování.
Seminář vysvětluje podstatu lidského rozhodování. Díky pochopení těchto principů dokážete ovlivňovat rozhodnutí ostatních v různých situacích a kontextech.
Každý z nás se někdy rozhoduje iracionálně. Iracionalita se však dá předvídat. Jak toho využít?
Kontaktní osoba
Ing. Vít Prokůpek
+420 724 021 182
seminare@vp-tcc.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality