Detail kurzu

Popis kurzu

Přínosy pro Vás
  • Pochopíte 24 obecných principů psychologie ovlivňování („Zákony přesvědčivosti“) a naučíte se je prakticky využívat k ovlivňování ostatních.
  • Odhalíte 7 nejčastějších chyb, kterých se firmy dopouštějí při komunikaci se zákazníky (včetně chyby, které se dopouští 98 % firem při prezentaci svých webových stránek).
  • Zvýšíte svoji dovednost ovlivňovat rozhodnutí ostatních (při osobní komunikaci, prezentacích, marketingových kampaních).
  • Zlepšíte se ve schopnosti navazovat prospěšné obchodní i soukromé vztahy.
  • Naučíte se rychleji a účinněji získat více zákazníků/klientů a posílit jejich důvěru.
  • Vytvoříte silný a perspektivní vztah se svými zákazníky i kolegy.
  • Naučíte se rozeznat manipulativní triky a bránit se jim.

Obsah kurzu

  • Zpětná vazba v komunikaci a její význam
  • Tři základní pravidla zanechání pozitivního prvního dojmu
  • Účinné přesvědčování, argumentace, účinné a neúčinné argumenty
  • Nastavení postoje, řeč těla, shoda (včetně hloubkového tréninku)
  • Mýtus o charizmatu a co s ním
  • „Komunikace jazykem mozku“ – formulace zvyšující účinnost sdělení
  • „Zakázané“ formulace – jaká slova a věty podkopávají přesvědčivost Vašeho sdělení
  • „Kontakt prostřednictvím smyslů“ (základy neurolingvistického programování a jeho využití pro ovlivňování ostatních)
  • Rozvoj osobnosti, tvorba osobního motta, desetisekundová reklama, prezentace firmy
  • Kde je hranice mezi pozitivním ovlivňováním a manipulací?
  • Každodenní ovlivňování – praktické příklady o tom, jak jsme (ne)přesvědčiví
  • Zákony přesvědčivosti Víta Prokůpka a jejich praktické aplikace (např. „Zákon chytlavosti“, „Zákon odlišného vnímání“, „Zákon spojek“, „Zákon metody řízeného výběru“, „Zákon explicitnosti“, „Zákon zdánlivě obrácené kauzality“, „Zákon společenského tlaku“ aj.)
  • Základní pilíře vlivu podle Roberta Cialdiniho (reciprocita, závazek, společenské schválení, oblíbenost, autorita, vzácnost)

Cílová skupina

Toto školení je vhodné pro všechny, kteří se často pokouší ovlivnit rozhodnutí ostatních lidí, a to v jakémkoliv kontextu. Je tedy vhodné pro manažery všech úrovní, obchodníky/pro­dejce, pracovníky marketingu, HR, OSVČ i majitele firem apod.

Účastníci pochopí anatomii vlivu a naučí se uvažovat jako mistři ovlivňování.

Seminář vysvětluje podstatu lidského rozhodování. Díky pochopení těchto principů dokážete ovlivňovat rozhodnutí ostatních v různých situacích a kontextech.

Každý z nás se někdy rozhoduje iracionálně. Iracionalita se však dá předvídat. Jak toho využít?

Kontaktní osoba

Ing. Vít Prokůpek
+420 724 021 182
seminare@vp-tcc.cz

Hodnocení




Organizátor