Detail kurzu
Komunikace po telefonu
Element Consulting s.r.o.
Popis kurzu
- osvojit si prostupy pro efektivní předání informací při telefonické komunikaci,
- naučit se efektivně klást otázky a vést rozhovor s protistranou,
- vytvořit si předpoklady pro zvládání námitek a stresových situací.
Obsah kurzu
Co je to komunikace
Vokální komunikace
- hlasitost,
- rychlost,
- intonace,
- artikulace a plynulost.
Verbální komunikace
- aktivní naslouchání,
- efektivní diagnostika pomocí otázek,
- vyjadřovací styly,
- komunikace po telefonu.
Struktura telefonního rozhovoru
- fáze úspěšného telefonátu,
- struktura prodeje po telefonu,
- telefonní etika.
Cílová skupina
Trénink je určen všem obchodníkům a prodejcům, kteří chtějí zvýšit své dovednosti a znalosti v obchodních technikách
Certifikát
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu a pracovní manuál zpracovaný lektorem.
Kontaktní osoba
Lucie Argalášová
+420 731 454 194
office@elementconsulting.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality