Detail kurzu

Komunikace po telefonu

Element Consulting s.r.o.

Popis kurzu

  • osvojit si prostupy pro efektivní předání informací při telefonické komunikaci,
  • naučit se efektivně klást otázky a vést rozhovor s protistranou,
  • vytvořit si předpoklady pro zvládání námitek a stresových situací.

Obsah kurzu

Co je to komunikace

Vokální komunikace

  • hlasitost,
  • rychlost,
  • intonace,
  • artikulace a plynulost.

Verbální komunikace

  • aktivní naslouchání,
  • efektivní diagnostika pomocí otázek,
  • vyjadřovací styly,
  • komunikace po telefonu.

Struktura telefonního rozhovoru

  • fáze úspěšného telefonátu,
  • struktura prodeje po telefonu,
  • telefonní etika.

Cílová skupina

Trénink je určen všem obchodníkům a prodejcům, kteří chtějí zvýšit své dovednosti a znalosti v obchodních technikách

Certifikát Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu a pracovní manuál zpracovaný lektorem.

Kontaktní osoba

Lucie Argalášová
+420 731 454 194
office@elementconsulting.cz

Hodnocení




Organizátor