Detail kurzu

Překvapivé pravdy o přesvědčování (půldenní seminář + networkingové setkání)

Ing. Vít Prokůpek - profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování

Popis kurzu

Přínosy pro Vás:
  • Pochopíte několik překvapivých pravd o přesvědčování, které nejsou obecně známé, a téměř nikdo tyto poznatky nevyužívá.
  • Naučíte se využívat účinné přesvědčovací techniky a přenést je do svého soukromého i pracovního života.
  • Začnete rozlišovat mezi přesvědčováním a manipulací, naučíte se bránit manipulativním trikům. Pochopíte, že manipulace vede pouze ke krátkodobým ziskům.
  • Poznáte podobně nakloněné lidi z byznysu a navážete nové pracovní vztahy. Zlepšíte se v „elevator pitch“ („minutové prezentaci“).

Obsah kurzu

Program semináře

ČÁST 1 (14:00 – 15:15): Psychologie přesvědčování a manipulace (1. blok)

  • Kde je hranice mezi přesvědčováním a manipulací? Proč je spojení „pozitivní manipulace“ nesmyslné?
  • Časté mýty, které se o manipulaci a přesvědčování tvrdí (například: „Každá komunikace je manipulace.“ „Úspěšní umí manipulovat.“ „Přesvědčování a manipulace je to samé.“). Vyvrácení mýtů a nesmyslů. Na co si dát pozor.
  • Společenský vliv: nářadí, nebo zbraň?
  • Proč jsou Češi posedlí manipulací? A jak z toho ven?
  • Jaký trik používal jeden z nejúspěšnějších realitních makléřů? – A co si z toho můžete odnést pro vlastní byznys?
  • Jak může jedna plechovka Coca-coly zvýšit Vaši přesvědčivost o 100 %?
  • Co pomohlo k raketovému nárůstu majetku sekty Hare Krišna? A jak tento princip lze využít eticky?
  • Přenos do vlastní praxe, kotvení.
  • Otázky, diskuze, argumentace. Nesouhlas?

ČÁST 2 (15:15 – 15:45): NEFORMÁLNÍ NETWORKING, přestávka

  • Občerstvení, výměna vizitek, neformální navazování profesionálních vztahů.

ČÁST 3 (15:45 – 17:00): Psychologie přesvědčování a manipulace (2. blok)

  • Trenky, které nosím, jsou důsledkem mocných přesvědčovacích technik. Můžete je mít taky (techniky, ne moje trenky).
  • Co udělala Amway Corporation pro to, aby během několik let vyrostla ze sklepní firmy v miliardový byznys (a dnes to většina „amwayáků“ neví)? Co si z toho můžete odnést pro vlastní přesvědčivost?
  • Co přimělo inteligentní lidi porušovat zákon a svěřit svou existenci absurdnímu plánu předem odsouzenému k záhubě? (Aneb co si můžeme odnést z aféry Watergate.)
  • Jak z obyčejných lidí učinit hrdiny, kteří chrání Váš majetek před zloději? A kde jinde se to dá využít?
  • Jak čarují marketingoví kouzelníci nejúspěšnějších hračkářských firem? A jak se svými marketingovými hračkami čarujete Vy?
  • Přenos do vlastní praxe, kotvení.
  • Otázky, diskuze, argumentace. Nesouhlas?

ČÁST 4 (17:00 – 18:00): ŘÍZENÝ NETWORKING A MINUTOVÉ PREZENTACE

  • Networkingové kruhy
  • „Elevator pitches“ – budete mít možnost na dobrovolné bázi stručně prezentovat sebe a svůj byznys (bez využití PowerPointu a jiného prezentačního softwaru).

Cílová skupina

Profesionálové, manažeři, podnikatelé, OSVČ, obchodníci…, kteří chtějí posílit svou dovednost přesvědčovat.

O čem jsou semináře „Překvapivé pravdy“: „Překvapivé pravdy“ je série úspěšných půldenních seminářů spojených s networkingem. Jejich posláním je poskytnout originální pohled na určité téma a zároveň účastníky vybavit praktickými poznatky a technikami. Vzhledem k rozsahu semináře není cílem komplexně postihnout celou problematiku, ale vybrat několik klíčových praktických poznatků z daného tématu. Obvykle překvapivých, protože nejsou obecně známé.

Navážete nové profesionální vztahy a budete mít možnost prezentovat sebe, svou práci, svůj byznys.

O čem je seminář „Překvapivé pravdy o přesvědčování“: Seminář „Překvapivé pravdy o přesvědčování“ se věnuje tématu přesvědčování a manipulace. Manipulace je kontroverzní téma. Mnozí ji opěvují, jiní zatracují. Jak to s ní je ve skutečnosti?

Setkání Vám poskytne neotřelý vhled do tématu přesvědčování a manipulace a dovolí Vám nadzvednout pokličku nejúčinnějších přesvědčovacích technik. Pochopíte, proč je téma opředeno tolika nesmysly a proč tolik lektorů o manipulaci rádo mluví, a přitom ji ani nejsou schopni definovat. Je marketing a prodej manipulací? Kde je hranice mezi manipulací a přesvědčováním? Jak lze přesvědčovat účinně, a přitom eticky?

Kontaktní osoba

Ing. Vít Prokůpek
+420 724 021 182
info@vp-tcc.cz

Hodnocení




Organizátor