Detail kurzu
Překvapivé pravdy o přesvědčování (půldenní seminář + networkingové setkání)
Ing. Vít Prokůpek - profesionální vyjednavač a odborník na psychologii ovlivňování
Popis kurzu
- Pochopíte několik překvapivých pravd o přesvědčování, které nejsou obecně známé, a téměř nikdo tyto poznatky nevyužívá.
- Naučíte se využívat účinné přesvědčovací techniky a přenést je do svého soukromého i pracovního života.
- Začnete rozlišovat mezi přesvědčováním a manipulací, naučíte se bránit manipulativním trikům. Pochopíte, že manipulace vede pouze ke krátkodobým ziskům.
- Poznáte podobně nakloněné lidi z byznysu a navážete nové pracovní vztahy. Zlepšíte se v „elevator pitch“ („minutové prezentaci“).
Obsah kurzu
Program seminářeČÁST 1 (14:00 – 15:15): Psychologie přesvědčování a manipulace (1. blok)
- Kde je hranice mezi přesvědčováním a manipulací? Proč je spojení „pozitivní manipulace“ nesmyslné?
- Časté mýty, které se o manipulaci a přesvědčování tvrdí (například: „Každá komunikace je manipulace.“ „Úspěšní umí manipulovat.“ „Přesvědčování a manipulace je to samé.“). Vyvrácení mýtů a nesmyslů. Na co si dát pozor.
- Společenský vliv: nářadí, nebo zbraň?
- Proč jsou Češi posedlí manipulací? A jak z toho ven?
- Jaký trik používal jeden z nejúspěšnějších realitních makléřů? – A co si z toho můžete odnést pro vlastní byznys?
- Jak může jedna plechovka Coca-coly zvýšit Vaši přesvědčivost o 100 %?
- Co pomohlo k raketovému nárůstu majetku sekty Hare Krišna? A jak tento princip lze využít eticky?
- Přenos do vlastní praxe, kotvení.
- Otázky, diskuze, argumentace. Nesouhlas?
ČÁST 2 (15:15 – 15:45): NEFORMÁLNÍ NETWORKING, přestávka
- Občerstvení, výměna vizitek, neformální navazování profesionálních vztahů.
ČÁST 3 (15:45 – 17:00): Psychologie přesvědčování a manipulace (2. blok)
- Trenky, které nosím, jsou důsledkem mocných přesvědčovacích technik. Můžete je mít taky (techniky, ne moje trenky).
- Co udělala Amway Corporation pro to, aby během několik let vyrostla ze sklepní firmy v miliardový byznys (a dnes to většina „amwayáků“ neví)? Co si z toho můžete odnést pro vlastní přesvědčivost?
- Co přimělo inteligentní lidi porušovat zákon a svěřit svou existenci absurdnímu plánu předem odsouzenému k záhubě? (Aneb co si můžeme odnést z aféry Watergate.)
- Jak z obyčejných lidí učinit hrdiny, kteří chrání Váš majetek před zloději? A kde jinde se to dá využít?
- Jak čarují marketingoví kouzelníci nejúspěšnějších hračkářských firem? A jak se svými marketingovými hračkami čarujete Vy?
- Přenos do vlastní praxe, kotvení.
- Otázky, diskuze, argumentace. Nesouhlas?
ČÁST 4 (17:00 – 18:00): ŘÍZENÝ NETWORKING A MINUTOVÉ PREZENTACE
- Networkingové kruhy
- „Elevator pitches“ – budete mít možnost na dobrovolné bázi stručně prezentovat sebe a svůj byznys (bez využití PowerPointu a jiného prezentačního softwaru).
Cílová skupina
Profesionálové, manažeři, podnikatelé, OSVČ, obchodníci…, kteří chtějí posílit svou dovednost přesvědčovat.
O čem jsou semináře „Překvapivé pravdy“: „Překvapivé pravdy“ je série úspěšných půldenních seminářů spojených s networkingem. Jejich posláním je poskytnout originální pohled na určité téma a zároveň účastníky vybavit praktickými poznatky a technikami. Vzhledem k rozsahu semináře není cílem komplexně postihnout celou problematiku, ale vybrat několik klíčových praktických poznatků z daného tématu. Obvykle překvapivých, protože nejsou obecně známé.
Navážete nové profesionální vztahy a budete mít možnost prezentovat sebe, svou práci, svůj byznys.
O čem je seminář „Překvapivé pravdy o přesvědčování“: Seminář „Překvapivé pravdy o přesvědčování“ se věnuje tématu přesvědčování a manipulace. Manipulace je kontroverzní téma. Mnozí ji opěvují, jiní zatracují. Jak to s ní je ve skutečnosti?
Setkání Vám poskytne neotřelý vhled do tématu přesvědčování a manipulace a dovolí Vám nadzvednout pokličku nejúčinnějších přesvědčovacích technik. Pochopíte, proč je téma opředeno tolika nesmysly a proč tolik lektorů o manipulaci rádo mluví, a přitom ji ani nejsou schopni definovat. Je marketing a prodej manipulací? Kde je hranice mezi manipulací a přesvědčováním? Jak lze přesvědčovat účinně, a přitom eticky?
Kontaktní osoba
Ing. Vít Prokůpek
+420 724 021 182
info@vp-tcc.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality