Detail kurzu
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ a obrana proti manipulaci pro asistentky, sekretářky a recepční
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro asistentky, sekretářky a recepční, které se chtějí zdokonalit v řešení konfliktů a posílit své jednání v emočně vypjatých situacích.
Cíl:
- Rozpoznat a pojmenovat vlastní typické chování při konfliktech a emočně vypjatých situacích
- Nacvičit si účinné zvládání konfliktů a argumentaci při nich
- Posílit schopnost prosadit se a zároveň respektovat potřeby druhých, jednat stylem výhra – výhra
- Obsah:
- Vypjaté situace a konflikty – zkušenosti z praxe
- Sebeanalýza chování při konfliktech, odhalení typické stereotypní reakce v konfliktní situaci
- Principy překonávání konfliktních a nepříjemných situací, obrana proti manipulaci
- Jak pracovat s emocemi druhé strany i s emocemi vlastními
- Různé způsoby řešení konfliktů – 5 stylů, kdy je vhodné který použít
- Jak účinně argumentovat, základy asertivního přístupu
Metody výuky: Řízená diskuze s účastníky, nácvik – hraní rolí, skupinová práce, videotrénink.
Cílová skupina
Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality