Detail kurzu
ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ČR + elearning ZDARMA
Orange Academy
Popis kurzu
**ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ČR + elearning ZDARMA**
**Pro koho je kurz určen:**
Pro úplné **začátečníky**, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu.
Pro ty co už něco znají, chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit.
**Studijní materiály:**
**Prověřená učebnice** založená na praktických příkladech, kterou vytvořili **odborníci** Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing.
Získáte přístup do nejmodernějšího **e-learningu**, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory.
Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500 Kč.
**Osvědčení:**
Součástí kurzu je **autorizovaná zkouška** dle hodnotícího standardu národní soustavy kvalifikací pro profesi Specialista marketingu 66-021-N.
Úspěšný absolvent získá **oficiální osvědčení o rekvalifikaci** s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností.
Výrazně **zvyšuje** šanci na získání perspektivního zaměstnání.
**Osnova**
** INTERNET**
Co je online marketing?
Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod.
SEO
PPC reklama – Sklik, Google Ads
E-mail marketing
Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto
Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky
Speciální stránky – landing page, prodejní stránka
**2) MULTIMÉDIA**
Co jsou multimédia?
Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.)
Reklama v multimédiích
**3) NOVÁ MÉDIA**
Co jsou nová média?
Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy
Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři
**4) MEDIÁLNÍ PLÁN**
Fáze mediálního plánování
Strategie
Cíle
Výběr médií, mediaplán
Reporting
**5) ROZPOČET**
Reklamní ceníky
Návrh rozpočtu dle mediaplánu
Stanovení investic, návratnost
**6) NÁZVOSLOVÍ**
Přehled pojmů
**7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT**
Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní
Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů
Práce s daty
**8) VZDĚLÁVÁNÍ**
Marketingové online magazíny
Marketingoví odborníci
Marketingové a reklamní agentury
Kontaktní osoba
Michaela Prátová
+420 511 119 990
info@orangeacademy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality