Detail kurzu

Restart - 11 kroků, jak posunout Vaši firmu výš

PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Popis kurzu

Restart – 11 kroků, jak posunout Vaši firmu výš

Jak tyto změny nastartovat?

Existuje na to vzorec: Změna = smět x chtít x znát.

Jestliže je některá z těchto proměnných 0, změna se nejspíš neuskuteční.

PROČ PRÁVĚ RESTART?

Protože obsahuje principy, které lze rychle pochopit a realizovat bez toho, že by vyžadovaly specifické znalosti nebo technologie.

Kdokoli je může bez problémů uplatnit v praxi a může s tím začít hned.

Je to ta nejlepší a nejefektivnější praxe, která zaručuje být vždy jeden krůček před konkurencí.

Aby bylo lépe srozumitelné co tím vlastně myslím? Přečtěte si prosím tuto bajku:

(Masaaki Imai – neúnavný „apoštol“ filozofie kaizen)

Dva kamarádi se vydali na safari do Afriky. Pronajali si auto a jeli. Po dvou hodinách jízdy auto odstavili a pokračovali dál pěšky. Náhle jeden z nich zvolal: „Proboha, podívej se, tam je lev!“ a oba začali utíkat. Po chvíli se ale ten první zastavil a začal něco vyndavat z batohu. „Co to děláš?“ zeptal se ho druhý. „Vyndávám si tretry“! „Tretry? Proboha proč? Podívej se, kde je naše auto a kde je lev! Ani tretry ti nepomůžou, abys byl u auta dříve!“ "Vždyť já nepotřebuji, abych byl u auta dříve než lev.

Všechno, co potřebuji, je být jeden krok před tebou!" zněla odpověď.

· Potřebujete zvýšit produktivitu ve vaší firmě?

· Chcete zavést do své denní rutiny něco nového?

· Chcete se seznámit s moderními metodami kreativního managementu?

· Chcete pracovat efektivněji?

· Myslíte, že se musíte zaměřit na lidské úsilí nebo na výsledek?

· Chcete udělat dojem na šéfa?

· Chcete dát život nějaké firemní změně a nevíte, jak na to?

· Nevíte jak, motivovat zaměstnance?

· Chcete zamezit plýtvání?A je více či méně jedno o jaké plýtvání jde!

· plýtvání v souvislosti s pracovním časem,

· plýtvání v souvislosti se zaměstnanci,

· plýtvání v rámci pracovního systému,

· plýtvání v rámci pracovních postupů.

Když se podíváte kolem, všichni sice pilně pracují, ale možná to sami cítíte: Odvádějí dobrou práci. Ale zvykli si na rutinu. A mají navíc. Jenže… jak je zase „nastartovat“?

Podobnou situaci dnes řeší většina manažerů… a nejste tedy sami. Pracovníky přitom můžete probudit z jejich stereotypu. Můžete změnit jejich zažité, ale pasivní postupy. A můžete také načerpat čerstvé nápady, které je opět nadchnou do práce.

Abychom vám tuto inspiraci zajistili, na speciálním semináři.

„Kreativní management – Restart kurz – 11 kroků jak posunout Vaši firmu výš“

Zkušenosti, nápady a inspirace, jak vašim lidem vdechnout novou chuť do práce" získáte jasné postupy a techniky, které vám v tom pomohou.

Obsah kurzu

Na tomto kurzu se dozvíte:

Kde začít, abychom mohli nadchnout ostatní

Jak se zbavit zajetí zaběhnutých stereotypů Tři klíčové otázky, které odhalí váš skrytý poklad Jak pomáhá metoda Robinsona Crusoa Jak dosáhnout toho, aby cíl byl magnetem Kde brát energii, i když se nedaří Jak se poprat s neúspěchem a pocity marnosti Jak najít nová řešení tam, kde je dnes nevidíte

Jak probudit tvořivost a rozvíjet kreativitu Jakých 10 rysů najdete u kreativních lidí Jak funguje lidské myšlení a proč ustupuje pohodlnosti Jak přimět mozek, aby uvažoval jinak 12 postupů, které přinutí vaši mysl najít nová řešení Jak podpořit kreativitu v celé vaší firmě Jak překonat odpor ke změnám

Proč je odmítání změn přirozenou reakcí Co se s námi děje, když se okolí mění Co musíme zajistit, aby lidé odpor ke změnám překonali Jak pro změny získat podporu Co musíme udělat, aby nás ostatní skutečně pochopili

Proč oběžníky a nařízení nestačí Z čeho pramení pocit „nikdo nám nic neřekne“… a jak jej překonat Jak se vyvarovat časté chyby „už jsem jim to přece řekl“ V čem je české pracovní prostředí zvláštní Jak vzniká „komunikační mlha“ a jak ji překonat Jak předávat informace s minimální ztrátou obsahu Jak si potvrdit, že druhá strana rozumí a chápe Jak pracovníky podpořit a motivovat

Koho můžeme „motivovat“ a koho ne Jak efektivně vybírat pracovníky, kteří se budou motivovat sami Co je užitečné vědět před tím, než začnete „motivovat“ Jak využít osvědčené zásady motivace Kdy použít pochvalu a kdy trest Jak předvídat a uhasit zbytečné konflikty

S jakými konflikty je nutné počítat Čím jsou specifické skupinové konflikty v organizacích Co konflikty způsobuje a jak je řešit Kdy má do konfliktu vstupovat nadřízený a jak

Zde jsou možná témata…nicméně kurz vám ušijeme přesně na míru…

Víte, co je to kanban?

Jaké nástroje na zviditelnění problémů můžeme použít?

Víte, co je balanced scorecard a co Vám přinese?

Víte, co je to hoshin kanri a jak Vám pomůže dostat se do cíle?Víte, jak Vám pomůže zvýšit produktivitu japonský tygr?

Víte, co je to štíhlá výroba?

Co to znamená reengineering? A jak ho uvést do praxe?

Zaměříme se na procesy!

Zkusíme si spolu udělat Paretovu analýzu – možná budete z výsledků překvapeni…na toto téma máme připravenou celou případovou studii.

Lidé jsou nastaveni na změny – zkusme je motivovat!

Jak vnímáte firemní kulturu a jak ji zlepšovat?

Jak jste na tom s kvalitou a jak ji vyhodnocujete?

Další praktická témata:

Jak naplánovat pracovní den Jak na roční a měsíční plány Jak na webové stránky Jak vytvořit životopis Jak vést podle myšlenkových map poradu Jak udělat myšlenkovou mapou plán jednání a schůzky Jak na Brainstorming Jak postupovat při projektovém řízení Jak vytvořit prezentaci Jak myšlenkovou mapou na vyjednávání Jak vést lidi pomocí myšlenkových map Plánování scénářů, příběhů (učím také storytelling) Politická, ekonomická, sociální a technologická analýza(PEST) Porterův model pěti hybridních sil Swot analýza – přehled silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb Balanced Score card Analýza BCG Porterův hodnotový řetězec – Který slouží k identifikaci konkurenční výhody Mckinseyho „Rámec sedmi S“ Marketingová čtyři P Životní cyklus produktu Analýza silového pole Paretova analýza Influenční diagram Strom kauzálních vztahů Šestislovná tabulka Koučování a sebekoučování pomocí myšlenkových map i bez nich Myšlenkové mapy a strategické řízení Jak si s myšlenkovými mapami určit cíle a přivítat změny

Kontaktní osoba

Ing. Vladimír Pozdníček
+420 495 512 582
pozdnicek@profimen.cz

Hodnocení




Organizátor