Detail kurzu

NEGOCIACE PO TELEFONU

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.

Obsah kurzu

  • co je a jak by měla vypadat profesionální telefonická komunikace,
  • efektivní práce s cílem telefonátu,
  • vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
  • naslouchání,
  • řízení průběhu telefonátu,
  • asertivita po telefonu,
  • specifické telefonáty (koordinace, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání pohledávky, stížnosti apod.),
  • nácviky všech etap telefonického kontaktu se zpětnou vazbou od lektorky.

Cílová skupina

Seminář je určen pracovníkům zákaznických servisů, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek i dalším pracovníkům, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem. Seminář je též vhodný pro asistenty/asis­tentky oddělení. Je určen všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.

Poznámka k ceně

kód: 1720720 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172072A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172072B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172072C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor