Detail kurzu
NEGOCIACE PO TELEFONU
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.
Obsah kurzu
- co je a jak by měla vypadat profesionální telefonická komunikace,
- efektivní práce s cílem telefonátu,
- vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
- naslouchání,
- řízení průběhu telefonátu,
- asertivita po telefonu,
- specifické telefonáty (koordinace, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání pohledávky, stížnosti apod.),
- nácviky všech etap telefonického kontaktu se zpětnou vazbou od lektorky.
Cílová skupina
Seminář je určen pracovníkům zákaznických servisů, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek i dalším pracovníkům, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem. Seminář je též vhodný pro asistenty/asistentky oddělení. Je určen všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.
kód: 1720720 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172072A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172072B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172072C - 12 206 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz