Detail kurzu

JAK VÉST, MOTIVOVAT A UDRŽET TÝM CALL CENTRA

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Na tomto semináři se seznámíte s prostředím call centra a nejrůznějšími problémy, se kterými se na pozici manažera nebo teamleadera můžete setkat. Dozvíte se, v čem je vedení call centra specifické a jak se vyvarovat chyb, které by vaši manažerskou situaci mohly zkomplikovat. Seminář pojednává o týmovosti, která je v call centru stěžejní záležitostí. Zjistíte také, jak pracovat s motivací zaměstnanců, co dělat s jejich fluktuací a jak provádět jejich hodnocení.

Obsah kurzu

  • prostředí call centra a jaká jsou jeho specifika,
  • fluktuace pracovníků call center a co se s tím dá dělat,
  • jak postupovat při výběru pracovníků call centra,
  • výhoda dobrého manažera call centra,
  • jak dobře znát tým, který vedete,
  • jak motivovat tým i jednotlivé zaměstnance,
  • jak provádět hodnocení a hodnoticí pohovory,
  • praktické nácviky typických situací v komunikaci s týmem call centra.

Cílová skupina

Seminář je určen všem, kteří pracují na pozici manažera nebo teamleadera v call centru a rádi by zachovali pokud možno stálý a výkonný tým.

Poznámka k ceně

kód: 1720980 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172098A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172098B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172098C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor