Detail kurzu

NEGOCIACE PO TELEFONU

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.

Obsah kurzu

  • co znamená profesionální telefonická komunikace,
  • efektivní práce s cílem telefonátu,
  • vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
  • naslouchání,
  • řízení průběhu telefonátu,
  • asertivita po telefonu,
  • specifické telefonáty (koordinace, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnost),
  • nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.

Cílová skupina

Seminář je určen pracovníkům zákaznických servisů, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asis­tentkám různých oddělení. Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.

Poznámka k ceně

kód: 1720730 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172073A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172073B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172073C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor