Detail kurzu

Když při spolupráci mezi generacemi dochází nejen nápady, ale i abeceda

Gradua-CEGOS, s.r.o.

Popis kurzu

Absolventi kurzu budou schopni formulovat, jaká specifika jsou pro jednotlivé generace na trhu práce typická, jak je jimi v praxi ovlivněn vztah zaměstnanec – zaměstnavatel a na praktických příkladech uvidí, jak tato specifika překlopila řada společností do firemní praxe.

Obsah kurzu

Baby Boomers, X, Y a Z: 4 generace na trhu práce – jací jsou v práci a v životě? Co je pro ně důležité z pohledu životních hodnot a co od svých životů vlastně očekávají? Co konkrétně mohou manažeři a personalisté od mladých generací očekávat a na co by se měli ve společnostech postupně připravovat? Je situace v České republice jiná než v zahraničí? Jak se stát firmou, která bude pro mladé talenty atraktivní a která dokáže plně využít jejich potenciálu? Čeho si všímat, když „Y“ a „Z“ nabíráme? A je generace X vůbec ještě perspektivní? Jak plně využít jejich potenciál?

Cílová skupina

Personalistům, personálním ředitelům, HR specialistům a dalším zájemcům o danou problematiku.

Kontaktní osoba

Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
+420 226 006 300
gradua@gradua.cz

Hodnocení




Organizátor