Detail kurzu

Špičkový zákaznický servis v praxi – jak získat a udržet si spokojené klienty

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto workshopu se dozvíte, jak se můžete vašim klientům více přiblížit, jak zařídit, aby vaši firmu měli klienti rádi a jak lze získat nové klienty skrze klienty stávající. Rovněž si sestavíte plán konkrétních kroků pro aplikování špičkového zákaznického servisu.

Obsah kurzu

  • vysvětlení filozofie principu vděčnosti a zásady přátelského zákaznického servisu,
  • očekávané trendy ve službách v blízké budoucnosti,
  • předpoklady zavedení špičkového zákaznického servisu do praxe,
  • firemní hodnoty a orientace na dlouhodobé budování,
  • způsoby přiblížení se ke klientům, efektivní komunikace s klienty.
  • modelová cvičení a ukázky špičkového klientského servisu v praxi,
  • sestavení akčních kroků pro aplikaci principu vděčnosti ve vlastním podnikání.
  • zavádění principu vděčnosti do praxe,
  • případová studie „jazyková škola“ – konkrétní aplikované kroky, odezva a ekonomické výsledky po 6 měsících,
  • zapojení zaměstnanců a jejich ztotožnění se změnami,
  • diskuze, sdílení zkušeností a praktická doporučení.

Cílová skupina

Tento workshop je určen manažerům a obchodníkům, kteří chtějí mít dobrý konktakt se svými klienty a rádi by věděli, jak na to.

Poznámka k ceně

kód: 1724920 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172492A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172492B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172492C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor