Detail kurzu
Řízení lidských zdrojů (nové trendy a přístupy)
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Cílem semináře je seznámit účastníky s novými
přístupy, nejnovějšími poznatky a možnostmi jejich praktické aplikace
při řízení lidských zdrojů v organizaci a rozvinout osobní a odborné
kompetence účastníků potřebné pro efektivní řízení lidských
zdrojů.
Po absolvování semináře budete lépe rozumět řízení
lidských zdrojů, budete si uvědomovat podmínky a okolnosti, které
ovlivňují efektivní řízení lidí a budete umět lépe rozpoznávat,
využívat a rozvíjet lidský potenciál organizace.
Seminář je určen nejen pro pracovníky v oblasti řízení
lidských zdrojů, personalisty a manažery personálních oddělení, nýbrž
také pro liniové manažery na všech stupních řízení (od vrcholového
managementu přes střední management až po nejnižší stupně řízení),
kteří ve své každodenní praxi řízení lidí realizují.
Obsah semináře:
Lidské zdroje a jejich řízení jako nástroj konkurenceschopnosti organizace. Vztah mezi řízením lidských zdrojů (ŘLZ) a výkonem organizace. Nové trendy a přístupy v řízení lidských zdrojů (ŘLZ). Nové požadavky na kompetence a práci personalistů i liniových manažerů při ŘLZ.
Měnící se povaha personálních útvarů: model smíšených rolí pro ŘLZ. Důsledky a souvislosti smíšených rolí pro personalisty.
Úloha a význam učení se (sebevzdělávání, sebezdokonalování a sebevýchovy) manažerů i pracovníků v učící se organizaci pro konkurenceschopnost organizace.
Řízení versus vedení lidí; změny v očekávání podřízených na vedení ze strany nadřízených a změny v očekávání nadřízených na práci podřízených. Efektivní vedení lidí a efektivní komunikace jako prostředek konkurenceschopnosti.
ŘLZ založené na rozvoji potřebných kompetencí pracovníků (schopnosti spolupracovat, kreativitě a schopnosti inovovat a adaptovat se měnícím se podmínkám, odolnosti vůči nejistotě a dalším stresorům, sociálních a komunikačních dovednostech a emoční inteligenci).
Úloha a význam oddanosti a angažovanosti pracovníků pro konkurenceschopnost organizace. Co oddanosti a angažovanosti pracovníků napomáhá a co je ničí?
Důvěra jako kompetence řízení. Formy důvěry: sebedůvěra, důvěra ve vztazích, důvěra v organizaci, důvěra na trhu, důvěra ve společnosti. Základní prvky důvěryhodnosti. Co důvěře napomáhá? Co důvěru niči? Jak důvěru vytvářet?
Pozitivní nálada, pozitivní myšlení a pozitivní řízení uplatňované při ŘLZ. Jaký mají vliv na spokojenost pracovníků a na jejich pracovní výkon? Jak je rozvíjet a uplatňovat v řídící praxi?
Diskuze, dotazy, výměna zkušeností s uplatňováním nových trendů a přístupů v řízení lidských zdrojů v praxi účastníků semináře.
Závěry – inspirace pro sebezdokonalování v řízení lidských zdrojů.
Obsah kurzu
Cílem semináře je seznámit účastníky s novými
přístupy, nejnovějšími poznatky a možnostmi jejich praktické aplikace
při řízení lidských zdrojů v organizaci a rozvinout osobní a odborné
kompetence účastníků potřebné pro efektivní řízení lidských
zdrojů.
Po absolvování semináře budete lépe rozumět řízení
lidských zdrojů, budete si uvědomovat podmínky a okolnosti, které
ovlivňují efektivní řízení lidí a budete umět lépe rozpoznávat,
využívat a rozvíjet lidský potenciál organizace.
Seminář je určen nejen pro pracovníky v oblasti řízení
lidských zdrojů, personalisty a manažery personálních oddělení, nýbrž
také pro liniové manažery na všech stupních řízení (od vrcholového
managementu přes střední management až po nejnižší stupně řízení),
kteří ve své každodenní praxi řízení lidí realizují.
Obsah semináře:
Lidské zdroje a jejich řízení jako nástroj konkurenceschopnosti organizace. Vztah mezi řízením lidských zdrojů (ŘLZ) a výkonem organizace. Nové trendy a přístupy v řízení lidských zdrojů (ŘLZ). Nové požadavky na kompetence a práci personalistů i liniových manažerů při ŘLZ.
Měnící se povaha personálních útvarů: model smíšených rolí pro ŘLZ. Důsledky a souvislosti smíšených rolí pro personalisty.
Úloha a význam učení se (sebevzdělávání, sebezdokonalování a sebevýchovy) manažerů i pracovníků v učící se organizaci pro konkurenceschopnost organizace.
Řízení versus vedení lidí; změny v očekávání podřízených na vedení ze strany nadřízených a změny v očekávání nadřízených na práci podřízených. Efektivní vedení lidí a efektivní komunikace jako prostředek konkurenceschopnosti.
ŘLZ založené na rozvoji potřebných kompetencí pracovníků (schopnosti spolupracovat, kreativitě a schopnosti inovovat a adaptovat se měnícím se podmínkám, odolnosti vůči nejistotě a dalším stresorům, sociálních a komunikačních dovednostech a emoční inteligenci).
Úloha a význam oddanosti a angažovanosti pracovníků pro konkurenceschopnost organizace. Co oddanosti a angažovanosti pracovníků napomáhá a co je ničí?
Důvěra jako kompetence řízení. Formy důvěry: sebedůvěra, důvěra ve vztazích, důvěra v organizaci, důvěra na trhu, důvěra ve společnosti. Základní prvky důvěryhodnosti. Co důvěře napomáhá? Co důvěru niči? Jak důvěru vytvářet?
Pozitivní nálada, pozitivní myšlení a pozitivní řízení uplatňované při ŘLZ. Jaký mají vliv na spokojenost pracovníků a na jejich pracovní výkon? Jak je rozvíjet a uplatňovat v řídící praxi?
Diskuze, dotazy, výměna zkušeností s uplatňováním nových trendů a přístupů v řízení lidských zdrojů v praxi účastníků semináře.
Závěry – inspirace pro sebezdokonalování v řízení lidských zdrojů.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz