Detail kurzu
Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním
partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší
práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?
Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po
telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání
námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na
reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte
si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu
k výkonu.
Seminář je určen pro:
- obchodní zástupce a specialisty obchodu
- pracovníky call center
- klientské pracovníky bank a finančních institucí
- všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po
telefonu
Program semináře:
- management budoucího klienta
- akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“
- proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera
- telefonické sjednání schůzky v systému akvizice
- pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu
- algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí
schůzky)
- „předehřívání“ telefonátu a jeho význam
- překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na
nejčastější námitky
- trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba
Obsah kurzu
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním
partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší
práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?
Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po
telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání
námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na
reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte
si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu
k výkonu.
Seminář je určen pro:
- obchodní zástupce a specialisty obchodu
- pracovníky call center
- klientské pracovníky bank a finančních institucí
- všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po
telefonu
Program semináře:
- management budoucího klienta
- akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“
- proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera
- telefonické sjednání schůzky v systému akvizice
- pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu
- algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí
schůzky)
- „předehřívání“ telefonátu a jeho význam
- překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na
nejčastější námitky
- trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba
Cílová skupina
Veřejný kurz
Hodnocení
Organizátor

Podobné kurzy
podle názvu a lokality