Detail kurzu

Pokročilé obchodní dovednosti - typologie klienta

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz  PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ  nebo mají již zkušenosti s prodejem.
Cíle školení:

  • Prohloubit osvojené  principy profesionálního prodeje
  • Seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami
  • Naučit se rozpoznat typy klientů
  • Zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti
  • Poznat jeho silné i slabé stránky
  • Naučit se, jak s danými typy komunikovat
  • Dosáhnout tím, co největších prodejních úspěchů
Obsah školení:
  •  Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik
  • Strategie jednání s problematickými typy osobností
  • Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace
  • Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků
  • Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom
  • Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský
  • Videoukázka – rozbor jednání klientů
  • Prestižní klient
  • Jaký je Váš typický zákazník – skupinové  praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků
  • Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop

Obsah kurzu

Seminář je určen obchodním zástupcům, sales manažerům, vedoucím prodejních týmů a dále všem, kteří absolvovali již nějaký kurz  PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ  nebo mají již zkušenosti s prodejem.
Cíle školení:

  • Prohloubit osvojené  principy profesionálního prodeje
  • Seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami
  • Naučit se rozpoznat typy klientů
  • Zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti
  • Poznat jeho silné i slabé stránky
  • Naučit se, jak s danými typy komunikovat
  • Dosáhnout tím, co největších prodejních úspěchů
Obsah školení:
  •  Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik
  • Strategie jednání s problematickými typy osobností
  • Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace
  • Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků
  • Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom
  • Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský
  • Videoukázka – rozbor jednání klientů
  • Prestižní klient
  • Jaký je Váš typický zákazník – skupinové  praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků
  • Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop

Cílová skupina

Veřejný kurz

Hodnocení




Organizátor