Detail kurzu

INTERNÍ KOMUNIKAČNÍ SEMINÁŘ

Hubbardova akademie administrativy Praha

Popis kurzu

Jste při komunikace občas nejistí? Dokážete vést komunikaci tak, abyste získali souhlas u druhé strany? Máte problémy naslouchat druhému?

Na tomto semináři se dozvíte, jak by měla komunikace efektivně probíhat nejen uvnitř firmy, ale také v ně firmy, tedy se zákazníky, dodavateli a partnery.

Obsah kurzu

Co absolvováním semináře získáte?

  • Znalost základních pravidel komunikace, komunikačního vzorce.
  • Osvojíte si, jak má správná komunikace vypadat, seznámíte se s příklady nesprávné, neúplné komunikace.
  • Dozvíte se, k čemu slouží emoční tónová škála.
  • Naučíte se, jak pracovat s jednotlivými emocemi u druhé osoby.
  • Zjistíte, kdy má smysl se s „druhou stranou“ bavit a kdy radši ne a co v takovém případě dělat.
  • Osvojíte si, jak vybudovat porozumění s druhou osobou.
  • Budete vědět, jak dosáhnout souhlasu u druhé strany.
  • Dozvíte se, jak významnou roli hrají při komunikaci trpělivost, emoce a schopnosti naslouchat druhému.

Cílová skupina

Vedoucím pracovníkům, manažerům projektů, obchodníkům nebo komukoli, kdo se chce v komunikaci zlepšit.

Kontaktní osoba

Ing.Slavka Gondová
+420 774 720 040
slavka.gondova@haapraha.cz

Hodnocení




Organizátor