Detail kurzu

Metody aktivního učení a jejich význam v inkluzi

Verlag Dashöfer, nakladatelství, spol. s r. o.

Popis kurzu

Společně vytvoříme přehled nejčastěji používaných metod aktivního učení . tedy učení, při kterém je žák aktivní. Na praktickém příkladu si ukážeme, jak lze tyto metody v rámci výuky řadit do funkční vyučovací jednotky, při které se žák učí nejen daný obsah, ale i důležité životní dovednosti. Východiskem tohoto tématu je konstruktivistická pedagogika, která vychází z předpokladu, že si žák svoje vlastní poznání buduje (konstruuje) sám na základě svých praktických zkušeností. Základem je model třífázového učení: evokace - uvědomění si významu - reflexe (dále jen E-U-R). Obdržíte přehled vybraných metod včetně jejich popisu v elektronické podobě. Toto téma významně souvisí se zaváděním inkluzívního vzdělávání do praxe škol.

Cílová skupina

Seminář je určen pro zájemce o obor střední školy.

Kontaktní osoba


+420 222 539 301
info@kursy.cz

Hodnocení




Organizátor