Detail kurzu

Vedení rozhovoru s dětským klientem

Středisko vzdělávání s.r.o.

Popis kurzu

Cílem semináře je seznámit posluchače s tím, jak efektivně vést rozhovor s dětským klientem. Období dětství má z hlediska vývojové psychologie svá specifika, která je důležité poznat právě proto, abychom s dětmi uměli mluvit a naše vzájemná komunikace tak měla požadovaný přínos a vedla k pomoci těm, kteří své potřeby, potažmo problémy, často ještě nedovedou či nechtějí pojmenovat.

Rozsah: 4 vyuč. hod.

Obsah kurzu

1. Období dětství z hlediska vývojové psychologie
2. Osobnost poradce
3. Nejčastější typy dětských klientů a okruhy problémů, se kterými se můžeme v praxi setkat
4. O komunikaci verbální i neverbální
5. Zásady vedení rozhovoru s dětským klientem

  • struktura rozhovoru
  • navázání důvěry
  • empatie
  • prostředí, v němž se rozhovor odehrává

6. Shrnutí, diskuze

Certifikát Osvědčení o absolvování vzdělávacího programu Poznámka k ceně

V ceně výukové materiály.

Kontaktní osoba

Ing. Martina Smolíková
+420 775 791 340
info@vsostrava.com

Hodnocení




Organizátor



Další termíny kurzu
Termín Cena Místo konání Zarezervovat